warning 225: unreachable code

Ja kas neizprotams.

Moderator: Moderātori

Post Reply
fevelix
Jauniņais
Jauniņais
Posts: 6
Joined: 10 Feb 2011, 21:11

warning 225: unreachable code

Post by fevelix » 18 Jul 2013, 21:18

Code: Select all

enum WarTeam {
	wTerr,
	wSwat,
};
new WarGame[WarTeam];

public OnGameModeInit()
{
        ConnectMySQL();
	SetGameModeText(Server[sServerName]);
        WarGame[wTerr] = 0;
        WarGame[wSwat] = 0;
        return 1;
}
CMD:dmwar(playerid)
{
        [b]WarGame[wTerr] += (WarGame[wTerr] + 1);[/b]
        [b]WarGame[wTerr] = WarGame[wTerr] + 1;[/b] // OR
        [b]WarGame[wTerr] + 1;[/b] // OR
        return 1;
}
Pawn saka => warning 225: unreachable code

Izmeklējos google, bet neko neatradu, itkā pēc pamacības vajadzētu darboties
http://wiki.sa-mp.com/wiki/Scripting_Basics#Variables

User avatar
Extended[DC]
Jauniņais
Jauniņais
Posts: 23
Joined: 13 Jun 2013, 14:34

Re: warning 225: unreachable code

Post by Extended[DC] » 18 Jul 2013, 22:34

paradi 225 rindiņu
Image
__________________________________________

User avatar
[NF]Magnifico
Censoņa
Censoņa
Posts: 245
Joined: 09 Oct 2011, 02:17
Location: Cēsis
Contact:

Re: warning 225: unreachable code

Post by [NF]Magnifico » 18 Jul 2013, 23:05

Pawn saka => warning 225: unreachable code
Kā redzi tad 225. rindiņā kods nav sasniedzams, pirms tam esi ielicis aizverošo iekavu }, tur kur nevajadzēja.
WarGame[wTerr] += (WarGame[wTerr] + 1);
Rodas jautājums - kāpēc tu lieto Bold teksta tagus skriptojot? Manuprāt ja atmiņa mani neviļ, tad pawn valoda sevī neiekļauj šīs lietas.

Ja netiec galā ar šo erroru, droši uzraksti man privāti un palīdzēšu izlabot.

User avatar
Macluawn
Jauniņais
Jauniņais
Posts: 124
Joined: 07 Feb 2009, 22:16

Re: warning 225: unreachable code

Post by Macluawn » 04 Aug 2013, 00:15

Pirmkārt, Bold tagus fevelix noteikti, ka izmantoja, lai parādītu rindiņas, kuras izmet kļūdu, nevis, lai tās pildītu kādu funkciju pašā koda darbībā.

Otrkārt, unreachable code ziņojumu izmet tikai tad, kad nevienā situācijā uzrakstītā rindiņa(s) neizpildās. Laigan šādus paziņojumus var bieži ignorēt, parasi tie norāda uz nepareizi strukturēta koda.
Piemēram:

Code: Select all

SendClientMessage(playerid, 0, "1");
return 1;
SendClientMessage(playerid, 0, "2"); //Tākā kods tiek apstādināts rindu augstāk, šī komanda nekad neizpildīsies.
Neredzu, ka tur tāda kļūda būtu pieļauta, tādēļ pieņemu, ka dotajā kodā nemaz nav rindiņas, kas izraisītu kļūdu - iekopē pilnu kodu un norādi uz precīzu rindu, par kuru kompilators bļauj.
Nepareizs { un } izmantojums nevar izraisīt tādu paziņojumu.

Un, treškārt, katra no dmwar funkcijas rindiņām dara pavisam ko citu (trēšā rindiņa nemaz nepiešķir mainīgajam vērtību, tikai izpilda lieku darbību). Ko īsti tu ar to vēlējies panākt?

User avatar
[OFF]katelmaisis
Censoņa
Censoņa
Posts: 255
Joined: 20 May 2009, 14:00

Re: warning 225: unreachable code

Post by [OFF]katelmaisis » 04 Aug 2013, 10:51

Piekrītu Macluawn. Šēro vairāk koda. Kodu var forši sapeistot https://gist.github.com , http://pastie.org . Tas ir, gribēju, lai saproti - tas nav jādara foruma komentārā. Tas

Code: Select all

 bb kods sūkā.
Image

Post Reply