Page 1 of 1

Pikups un texts

Posted: 30 Aug 2013, 00:20
by Stiivais
Tātad man ir izveidots pikups kurs ved uz interjeru un es gribu lai uzejot uz ta paradas texts.

te ir kods kurs man nezin kaapec neiet.

Code: Select all

public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid)
{
    if(pickupid == pickup1)
    {
        GameTextForPlayer(playerid, "~w~SPIED ~r~SPACE", 5000, 5);
        return 1;
    }
	if(pickupid == pickup2)
    {
        GameTextForPlayer(playerid, "~w~SPIED ~r~SPACE", 5000, 5);
        return 1;
		}
    return 1;
}
Vis pareejais darbojas var iejiet iziet ar space.

Re: Pikups un texts

Posted: 02 Sep 2013, 00:01
by Macluawn
Varu iedomāties divus variantus kapēc tas varētu neiet:
  • Norādīts nepareizs pickup tips (wiki);
  • tiek izmantoti streamerpickupi, kam ir nepieciešams cits callback.

Re: Pikups un texts

Posted: 02 Sep 2013, 15:27
by Stiivais
par to nebiju iedomājies.Strīmeri lietoju.Bet tas neizskaidro kapēc ari textdrawus nevārēju uzlikt.

Re: Pikups un texts

Posted: 02 Sep 2013, 17:12
by Extended[DC]
paradi to vietu kur tev defineti pikupi

Re: Pikups un texts

Posted: 02 Sep 2013, 21:26
by Stiivais
pikups = createdynamicpickup(id,kordinaataas) Pikupus maku taisiit un tas nav vieniigais.vis darbojas pikups raadas bet uzejot uz piupa nerada textu.

Re: Pikups un texts

Posted: 03 Sep 2013, 19:13
by Extended[DC]
uzliec prosta CreatePickup vai ari lieto callback

OnPlayerPickUpDynamicPickup(playerid, pickupid)

Re: Pikups un texts

Posted: 03 Sep 2013, 19:50
by [NF]Magnifico
Mans personīgais viedoklis - izmanto labāk CreatePickup funkciju priekš pickupiem! Pats arī izmantoju strīmeri, bet to lielākoties uz objektiem.

Re: Pikups un texts

Posted: 05 Sep 2013, 18:25
by Macluawn
Pilnīgi piekrītu Magnifico. Ja esi pārliecināts, ka nebūs nepieciešams vairāk par 4096* pickupiem, tad neizmanto strīmeri.

* - samp pickupu limits.