Redzams laiks cik ilgi vel spēlētājam jāsēž cietumā.

Ja kas neizprotams.

Moderator: Moderatori

Post Reply
User avatar
Shetch
Jauniņais
Jauniņais
Posts: 107
Joined: 25 Oct 2010, 02:09
Location: Latvija,Valka

Redzams laiks cik ilgi vel spēlētājam jāsēž cietumā.

Post by Shetch »

Sveiciens skripteriem. :)

Tagad sāku taisīt skriptu ja kādu spēlētāju iesēdina cietumā tad viņš redz cik ilgi vel viņam tur ir jāsēž. Saņēmu jocīgu eroru..

GM augšā:

Code: Select all

new JTime = 300;
forward JailTime(playerid); 
Pats skripts:

Code: Select all

public JailTime(playerid){
if (JTime > 0){
GameTextForPlayer(playerid, JTime-1, 1000, 3); // 3295 līnija.. 
JTime--;
SetTimer("JailTime", 1000, 0);
}
return 1;
}
Error:
(

Code: Select all

3295) : error 035: argument type mismatch (argument 2)
Man liekas šo eroru saņem ja kautkur nav ielikts komats, bet man itka viss ir kā nākas.
Kāds nezin kas par problēmu?
User avatar
[AoD]Aleksis
Nelabojams spameris
Nelabojams spameris
Posts: 3891
Joined: 25 May 2008, 14:05
Location: Tepat.

Re: Redzams laiks cik ilgi vel spēlētājam jāsēž cietumā.

Post by [AoD]Aleksis »

Pa taisno tur nevar ielikt mainīgo, tas jādara šādi. http://wiki.sa-mp.com/wiki/GameTextForPlayer
Image
User avatar
Shetch
Jauniņais
Jauniņais
Posts: 107
Joined: 25 Oct 2010, 02:09
Location: Latvija,Valka

Re: Redzams laiks cik ilgi vel spēlētājam jāsēž cietumā.

Post by Shetch »

Ok viss sanāca.

Izdariju šādi:

Code: Select all

public JailTime(playerid){

SetTimer("JailTime", 1000, 0);
new string[50];
TextDrawShowForPlayer(playerid, JailTextDraw[playerid]);
format(string, sizeof string, "~r~%i", JTime[playerid]-1);
TextDrawSetString(JailTextDraw[playerid], string);
JTime[playerid]--;
if(JTime[playerid] == 0)
{
TextDrawDestroy(JailTextDraw[playerid]);
}
return 1;
}
Post Reply