BoxG SA:MP Top


BoxG Counter-Strike Community


BoxG SA:MP Community

178.62.163.77:7777

Papildus pakalpojumi

SMS nauda, bunkuri..

[PAWNO] Kā uztaisīt bunkuru. NEW

GTA un SA:MP daž ne dažādas pamācības.

Moderator: Moderātori

User avatar
Unknowns
Censoņa
Censoņa
Posts: 363
Joined: 03 Jul 2012, 12:40

[PAWNO] Kā uztaisīt bunkuru. NEW

Postby Unknowns » 10 Jul 2013, 21:22

Sveiki , tākā Stailera pamācība ir baigi veca tapēc es izdomāju uztaisīt jaunu versiju izmantojot citas mapošanas programmas.
Sākumā jums būs vaijdzīga šāda programma - GTA SAMP Map Construction(spiežat uz nosaukuma ja vēlaties downloadu) vai MTA Map Editor , bet es iesaku labāk SAMP Map Construction programmu.
Mana taisītā bāze izskatīsies apm. šādi -
Image
Sākam ar kodu -

Code: Select all

#include


Un tad new (Weapons un vārti)

Code: Select all

new M4, Sawn, Deagle, TEC9, Sniper, Grenade, HP, Armour,Gate1,BoatGate1
forward AutoKill(playerid);



Tad rakstam;

Code: Select all

public OnFilterScriptInit()


Ieroči ;

Code: Select all

 M4= CreatePickup(356,3785, -1455.8438, 368.2031, 7.1484, 0.25);

M4 - Nosaukums kā esi nosaucies pie new
356 - Modeļa ID
2 - Pickupa tips
Un pašas pēdējās ir kordinātes.
Un tā pārējiem ieročiem.

Nākamie ir objekti , kas uz manējās bāzes ir -

Code: Select all

CreateObject(987, -1422.33618, 370.72739, 6.18420,   0.00000, 0.00000, 900.00000);
CreateObject(987, -1378.89026, 370.70163, 6.18420,   0.00000, 0.00000, 900.00000);
CreateObject(972, -1343.95276, 352.03430, -1.10000,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(16773, -1340.69653, 355.54166, -5.00000,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateObject(16773, -1340.77466, 355.56888, -9.00000,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateObject(16773, -1340.65723, 369.32510, 10.00000,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateObject(16773, -1340.60681, 341.06250, 10.00000,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateObject(16773, -1340.55627, 354.85764, 10.00000,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateObject(16773, -1340.42798, 351.89633, 17.00000,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateObject(16773, -1340.48792, 366.24240, 17.00000,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateObject(972, -1464.78345, 367.29047, 6.17440,   0.00000, 0.00000, 90.00000);

Objektus varēs dabūt spiežot - Show Code augšā uz programmas.

Next - Uzrakstam lūk šo ;

Code: Select all

public OnPlayerPickUpPickup(playerid,pickupid)
{
        if(pickupid==M4) return GivePlayerWeapon(playerid,31,10000);

Tas nozimē ka iedos M4 ar 10k lodēm. Var mainīt lodes daudzumu , bet ja esat nomainijuši pie new M4 tad uzrakstat pie

Code: Select all

...(pickupid==M4)...

savu uzrakstīto definējumu.

Nākamais ir HP un Bruņas ;

Code: Select all

if(pickupid==HP) return SetPlayerHealth(playerid,100);
if(pickupid==Armour) return SetPlayerArmour(playerid,100);

Bet jums tas japieraksta pie M4 kord.

Tagad vārti:;

Code: Select all

public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
        if(!strcmp(cmdtext,"/opengate",true))
        {
            new Name[MAX_PLAYER_NAME];
            GetPlayerName(playerid,Name,sizeof(Name));
        if(strfind(Name, "Liekat Klana tagu šeit", false) != -1) //
            {
                    if(GatesOpen==false)
                    {
                        MoveObject(Gate1,-1343.95276, 352.03430, -1.10000,   0.00000, 0.00000, 0.00000));
                        MoveObject(BoatGate1,-1464.78345, 367.29047, 6.17440,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
                        GatesOpen=true;
                        SendClientMessage(playerid,0x00FF00FF,"Bāze: {FFFFFF}Vārti tika atvērti!");
                    }
                        else if(GatesOpen==true)
                        {
                            MoveObject(Gate1,-1343.95276, 352.03430, -1.10000,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
                            MoveObject(BoatGate1,-1464.78345, 367.29047, 6.17440,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
GatesOpen=false; // Vārti aizvērti.
                                SendClientMessage(playerid,0xFF0000FF,"Bāze: {FFFFFF}Vārti tika aizvērti!");
                        }
                }
                else // .
                {
                    SendClientMessage(playerid,0xFF0000FF,"Tev nav tiesību to darīt!");
                }
                return 1;
        }
        return 0;
}

/opengate - Mainat , tā ir komanda kas ļaus atvērt vārtus

Un pēdejā lieta AK (Auto-Kill)

Code: Select all

public AutoKill(playerid)
{
    if(IsPlayerInArea(playerid,3785, -1455.8438, 368.2031, 7.1484, 0.25))
        {
            SetPlayerHealth(playerid,0);
            SendClientMessage(playerid,0xFF0000FF,"Tu tiki automātiski nogalināts!");
        }
        else
        {
            InZone[playerid]=false;
        }
        return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
        InZone[playerid]=false;
        return 1;
}


Pie kordinātēm , tās ir manas kord. tapēc bāžat pašas savas ;].
Ja ir Errori tad dodat šim puikam - [NF]Sweppe
Par mašīnām - Liekiet caur programmu vai ejat savā serverī , spawnojat tad rakstat /save , un ejat savedpositions.txt pie GTA SAN ANDREAS USER FILE'iem kas atrodas jūsu dokumentos.

User avatar
[AoD]Coyote
Nelabojams spameris
Nelabojams spameris
Posts: 1174
Joined: 12 Aug 2009, 12:19
Location: Compton

Re: [PAWNO] Kā uztaisīt bunkuru. NEW

Postby [AoD]Coyote » 10 Jul 2013, 21:31

Paldies, zinu, ka kādam šis noderēs.
Image

Lafan[NGT]
Censoņa
Censoņa
Posts: 217
Joined: 06 Aug 2011, 17:04

Re: [PAWNO] Kā uztaisīt bunkuru. NEW

Postby Lafan[NGT] » 25 Jul 2013, 22:41

Paldies, centīšos kaut ko pamēģināt.

Zippo
Jauniņais
Jauniņais
Posts: 2
Joined: 29 Jul 2011, 21:15

Re: [PAWNO] Kā uztaisīt bunkuru. NEW

Postby Zippo » 27 Feb 2015, 20:55

rs


Return to “Pamācības”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests