Code: Select all
Lidz ar MM5.3.2 iznaca funkcija, kas nejausi izvelas atrasanas vietu, kur nolikt maisu ar narkotikam un naudu. Vietas izvele ir nejausa, bet ta ir ierobezota lidz 37000 vietam. Tas ir daudz, bet shis vietas ir balstitas uz GTA SA Nodes (Paths jeb celiem), tatad maiss atradisies parsvara tikai uz celiem, precizak, tajas vietas, kur GTA SA SinglePlayer staiga gajeji. Sis maiss maina atrasanas vietu ik pec 20 minutem, dodot ari unikalu noradi - atalumu lidz maisam, tatad ari mazliet par to, ka atrast maisu izmantojot savu pratu.
1) Iespejamibas. Ta ka vietas tiek izveletas pec celu datiem, tad var secinat, ka celi ir vairak tur, kur ir pilsetas, jo tur ir vairak krustojumi, lidz ar to vairak dati. Lielako dalu no 37000 vietam sastada 3 lielakas pilsetas, tatad liela iespeja, ka maiss atradisies kaut kur pilseta, nevis laukos.
2) Attalums un iespejamiba. Tiklidz tev tiek dots attalums lidz maisam, tu vari izveidot shematisku zimejumu, kas attelo apli, kura maiss var ietilpt. Tas ir vienkarsi, tu novelc attalumu no sava sakumpunkta lidz jebkurienei un apvelc apli. Tu iegusi rinka liniju, kura krusto dazadas vietas. Nemot vera iespejamibas nosacijumu, tu vari noteikt kura pilseta bus maiss.
3) Attaluma un iespejamibas visu iespeju izskatisana. Tas ir brutals panemiens kaa atrast maisu, bet tomer efektivs. No ieguta apla tu vari braukt uz rinki un meklet maisu, jo attalums tev ir zinams un tas nemainisies, ja tu zinasi savu sakumpunktu. Lai iegutu sakumpunktu ir jalieto /save, talak jatiek pasam gala, bet no iegutajam kordinatem tu iegusi savu sakumpunktu (atceries, ka norade par maisa attalumu radas tikai vienreiz un attiecas tikai tur, kur tu sanemi noradi), pectam vari neskaitamas reizes lietot /distance un mierigi apbraukt apla trajektoriju, kur, iespejams, atrodas maiss.
4) Geometriska sadarbiba. Tas ir mazliet sarezgitak, bet daudz efektivak, toties efektivitati var sasniegt lielaku ar ieprieksejiem panemieniem. Princips ir vienkars, ar vairakiem attalumiem tu vari noteikt maisa atrasanas vietas virzienu vai pat precizu vietu, bet sis pieprasa vismaz 2 attalumus. Seit bus shematisks zimejums par to, kaa atrasts virzienu vai punktu:
Princips ir matematisks vienkarss, ir 2 punkti, kuriem ir zinami attalumi lidz maisam, pienemsim 50m un 250m. Jaatrod tadi punkti vai punkts, kur attalumi sakrit jeb attalums no viena sakumpunkta lidz rinka linijai ir 50m un no otra sakumpunkta lidz rinka linijai ir 250m, ar 2 koordinatem punkti bus 2 iespejamie, bet ar 3 jau tikai 1, vairak punktus nav vajadziba nemt. Vienadojums ir vienkars: X^2+Y^2 = R^2, bet 3-D figuras tas ir: X^2 + Y^2 + Z^2 = R^3 talak jau tira matematika, bet so visu var attelot grafiski un daudz atrak iegut iespejamos punktus.