[BoxG GameMode v4.5] Kā sākt2?, pamācība jauniņajiem.

GTA un SA:MP daž ne dažādas pamācības.

Moderator: Moderatori

Gredzens[777]
Nelabojams spameris
Nelabojams spameris
Posts: 973
Joined: 04 Dec 2010, 21:11
Location: Astrālajā

Re: [BoxG GameMode v4.5] Kā sākt2?, pamācība jauniņajiem.

Post by Gredzens[777] »

By: WG1337

Code: Select all

Lidz ar MM5.3.2 iznaca funkcija, kas nejausi izvelas atrasanas vietu, kur nolikt maisu ar narkotikam un naudu. Vietas izvele ir nejausa, bet ta ir ierobezota lidz 37000 vietam. Tas ir daudz, bet shis vietas ir balstitas uz GTA SA Nodes (Paths jeb celiem), tatad maiss atradisies parsvara tikai uz celiem, precizak, tajas vietas, kur GTA SA SinglePlayer staiga gajeji. Sis maiss maina atrasanas vietu ik pec 20 minutem, dodot ari unikalu noradi - atalumu lidz maisam, tatad ari mazliet par to, ka atrast maisu izmantojot savu pratu. 
1) Iespejamibas. Ta ka vietas tiek izveletas pec celu datiem, tad var secinat, ka celi ir vairak tur, kur ir pilsetas, jo tur ir vairak krustojumi, lidz ar to vairak dati. Lielako dalu no 37000 vietam sastada 3 lielakas pilsetas, tatad liela iespeja, ka maiss atradisies kaut kur pilseta, nevis laukos. 
2) Attalums un iespejamiba. Tiklidz tev tiek dots attalums lidz maisam, tu vari izveidot shematisku zimejumu, kas attelo apli, kura maiss var ietilpt. Tas ir vienkarsi, tu novelc attalumu no sava sakumpunkta lidz jebkurienei un apvelc apli. Tu iegusi rinka liniju, kura krusto dazadas vietas. Nemot vera iespejamibas nosacijumu, tu vari noteikt kura pilseta bus maiss. 
3) Attaluma un iespejamibas visu iespeju izskatisana. Tas ir brutals panemiens kaa atrast maisu, bet tomer efektivs. No ieguta apla tu vari braukt uz rinki un meklet maisu, jo attalums tev ir zinams un tas nemainisies, ja tu zinasi savu sakumpunktu. Lai iegutu sakumpunktu ir jalieto /save, talak jatiek pasam gala, bet no iegutajam kordinatem tu iegusi savu sakumpunktu (atceries, ka norade par maisa attalumu radas tikai vienreiz un attiecas tikai tur, kur tu sanemi noradi), pectam vari neskaitamas reizes lietot /distance un mierigi apbraukt apla trajektoriju, kur, iespejams, atrodas maiss. 
4) Geometriska sadarbiba. Tas ir mazliet sarezgitak, bet daudz efektivak, toties efektivitati var sasniegt lielaku ar ieprieksejiem panemieniem. Princips ir vienkars, ar vairakiem attalumiem tu vari noteikt maisa atrasanas vietas virzienu vai pat precizu vietu, bet sis pieprasa vismaz 2 attalumus. Seit bus shematisks zimejums par to, kaa atrasts virzienu vai punktu: 
 
Princips ir matematisks vienkarss, ir 2 punkti, kuriem ir zinami attalumi lidz maisam, pienemsim 50m un 250m. Jaatrod tadi punkti vai punkts, kur attalumi sakrit jeb attalums no viena sakumpunkta lidz rinka linijai ir 50m un no otra sakumpunkta lidz rinka linijai ir 250m, ar 2 koordinatem punkti bus 2 iespejamie, bet ar 3 jau tikai 1, vairak punktus nav vajadziba nemt. Vienadojums ir vienkars: X^2+Y^2 = R^2, bet 3-D figuras tas ir: X^2 + Y^2 + Z^2 = R^3 talak jau tira matematika, bet so visu var attelot grafiski un daudz atrak iegut iespejamos punktus.
Image
Dzīvojam tikai veinreiz, tpc izbaudi to ![/size][/color]
ok,ok.
1 3 5
├┼┼┐
2 4 6 R
[17:30:30] Grundž.ᶠᶸᶜᵏᵧₒᵤ: zēle nav narkotika
[17:30:31] Grundž.ᶠᶸᶜᵏᵧₒᵤ: ;)
User avatar
W4I[Vendetta]
Rakstnieks
Rakstnieks
Posts: 667
Joined: 28 Jan 2011, 18:42
Location: KIFFLOM!

Re: [BoxG GameMode v4.5] Kā sākt2?, pamācība jauniņajiem.

Post by W4I[Vendetta] »

Pamācība/metode, kā es meklēju maisus.

1. bez samp būs nepieciešams:
1.1. -tīra(nav nekas sazīmēts) gtasa karte
1.2. -bilžu apstrādes programma, ar ko ātri un vienkārši var vilkt riņķa līnijas.
>>>
īsa irfanview pamācība.
1. atver IrfanView.
2. atver gtsa karti, File>Open> ...
3. augšējā rīkjoslā izvēlies "Edit" tad paņem "Show Paint dialog", vai nospied F12 -atvērsies paint rīkjosla(vari viņu pārvietot kur ērtāk)
4. lai uzzīmētu apli kura centrs ir izvēlēts punkts kartē tad,
4.1. uzspied uz aplīša paint rīkjoslā
4.2. ar kursoru uzej kartē uz izvēlēto punktu un turot Ctrl+Shift taustiņus sāc vilkt riņķa līniju, centrs saglabāsies izvēlētajā punktā.(neatlaid ctrl+shift, līdz nepabeidz zīmēt riņķa līniju.)

MAP un attzīmē vietu kur stāvi ar target, nospiežot T vai ar LaboPelesPogu.
* http://www.bildites.lv/images/mpz3vc4k6zv6wiofetq.png
* http://www.bildites.lv/images/5nxuru0x6z3hr17uf3fw.png
* http://www.bildites.lv/images/m0051yoo179vj2sx9xd7.png
* http://www.bildites.lv/images/ycut0an6ehyonxtrjq.png

3.2.3. izmantojot alt+enter taustiņus vari spēli pārslēgt uz windowed mode, varēsi samazināt kā ērtāk un blakus atvērt citas programmas.
* http://www.bildites.lv/images/kau1vpbns0ug3x0q0r03.png
* http://www.bildites.lv/images/lmy38yf2s2bt81fzarp1.png
* http://www.bildites.lv/images/5aqoslhe4z9cnwf6ysej.png

3.2.4. Atver gtsa karti ar irfanview programu un kartē atzīmē savu sākuma punktu(vietu kur stāvēji, kad izziņoja attālumus)
* http://www.bildites.lv/images/3hhw1v834g8wa9gjo5ef.png

3.2.5. izkārto samp spēles logu un irfanview logu, lai vari ērti pārslēgties starp abiem.

3.3. Kad izziņo jaunos maisu atrašanās attālumus tad iegaumē/pieraksti kaut kur abus attālumus.
* http://www.bildites.lv/viewer.php?file= ... 0zfc46.png

3.3.1. Brauc vienalga kādā virzienā tik metrus cik atradies no kāda maisa, lai zinātu vai esi precīzi tik metru attālumā izmanto iepriekš uzrakstīto /distance tavas koordinātes.
* http://www.bildites.lv/viewer.php?file= ... aog834.png

3.3.1.1. Kad esi pareizajā attālumā(pareizais attālums ir tas cik tālu atradies no maisa) atzīmē to irfanview atvērtajā kartē. ( uz šo brīdi tev vajadzētu būt 2 punktiem, kas iezīmēti irfanview atvērtajā kartē )
* http://www.bildites.lv/images/epl7bwjcxmma17tymyru.png

3.3.2. Brauc uz otra maisa attālumu un arī to atzīmē turpat kur sākuma punktu un pirmo attālumu(irfanview atvērtajā kartē).
* http://www.bildites.lv/viewer.php?file= ... ytykos.png
* http://www.bildites.lv/images/fk944o27yx07xnugao.png

3.3.3. Kad Sākuma punkts un abi maisu attālumi ir atzīmēti irfanview atvērtajā kartē, tad novelc divas riņķa līnijas, pirmo no sākumpunkta līdz pirmajam attālumam un otro no sākumapunkta līdz otrajam attālumam.
* http://www.bildites.lv/images/8e2zyfnbh23rjdr02xp.png

3.4. Kad viss atzīmēts un savilkts tad skaties irfanview kartē, brauc pa iezīmēto riņķa līniju un meklē maisu, ja pirmo atrodi fake maisu tad īsto maisu meklē braucot pa otru riņķa līniju.
* http://www.bildites.lv/viewer.php?file= ... bpyg65.png
* http://www.bildites.lv/viewer.php?file= ... lhwble.png
* http://www.bildites.lv/viewer.php?file= ... hsrus8.png
* http://www.bildites.lv/images/4xrhz1ctx5larynmv5va.png

!!! Bildēs redzamajām laiku atšķirībām nepievērs uzmanību, jo daļu bilžu uzņēmu, kad sāku veidot pamācību un daļu vēlāk.

3.5. Kad maiss atrasts, tad sāc visu no jauna: iekš /distance ieraksti savas koordinātes, atzīmē sākuma punktu, pirmo un otro attālumu, novelc riņķa līnijas un meklē. Veiksmi. ;)
* ar laiku piešausies atrast maisu neizmantojot zīmēšanu kartē, bet tikai ar /distance, vismaz man tā ir, protams, ja meklē divatā, tad ir jāzīmē kartē un ar visu zīmēšanu tad būs daudz ātrāk un vieglāk atrast.

P.S. Kā meklēt divatā pievienošu vēlāk, editojot, apnika rakstīt.
User avatar
[NF]DieHard
Censoņa
Censoņa
Posts: 235
Joined: 13 May 2012, 19:11
Location: Gulce/Valmiera/Bedre :D

Re: [BoxG GameMode v4.5] Kā sākt2?, pamācība jauniņajiem.

Post by [NF]DieHard »

W4I[Vendetta] wrote:Pamācība/metode, kā es meklēju maisus.

1. bez samp būs nepieciešams:
1.1. -tīra(nav nekas sazīmēts) gtasa karte
1.2. -bilžu apstrādes programma, ar ko ātri un vienkārši var vilkt riņķa līnijas.
>>>
īsa irfanview pamācība.
1. atver IrfanView.
2. atver gtsa karti, File>Open> ...
3. augšējā rīkjoslā izvēlies "Edit" tad paņem "Show Paint dialog", vai nospied F12 -atvērsies paint rīkjosla(vari viņu pārvietot kur ērtāk)
4. lai uzzīmētu apli kura centrs ir izvēlēts punkts kartē tad,
4.1. uzspied uz aplīša paint rīkjoslā
4.2. ar kursoru uzej kartē uz izvēlēto punktu un turot Ctrl+Shift taustiņus sāc vilkt riņķa līniju, centrs saglabāsies izvēlētajā punktā.(neatlaid ctrl+shift, līdz nepabeidz zīmēt riņķa līniju.)

MAP un attzīmē vietu kur stāvi ar target, nospiežot T vai ar LaboPelesPogu.
* http://www.bildites.lv/images/mpz3vc4k6zv6wiofetq.png
* http://www.bildites.lv/images/5nxuru0x6z3hr17uf3fw.png
* http://www.bildites.lv/images/m0051yoo179vj2sx9xd7.png
* http://www.bildites.lv/images/ycut0an6ehyonxtrjq.png

3.2.3. izmantojot alt+enter taustiņus vari spēli pārslēgt uz windowed mode, varēsi samazināt kā ērtāk un blakus atvērt citas programmas.
* http://www.bildites.lv/images/kau1vpbns0ug3x0q0r03.png
* http://www.bildites.lv/images/lmy38yf2s2bt81fzarp1.png
* http://www.bildites.lv/images/5aqoslhe4z9cnwf6ysej.png

3.2.4. Atver gtsa karti ar irfanview programu un kartē atzīmē savu sākuma punktu(vietu kur stāvēji, kad izziņoja attālumus)
* http://www.bildites.lv/images/3hhw1v834g8wa9gjo5ef.png

3.2.5. izkārto samp spēles logu un irfanview logu, lai vari ērti pārslēgties starp abiem.

3.3. Kad izziņo jaunos maisu atrašanās attālumus tad iegaumē/pieraksti kaut kur abus attālumus.
* http://www.bildites.lv/viewer.php?file= ... 0zfc46.png

3.3.1. Brauc vienalga kādā virzienā tik metrus cik atradies no kāda maisa, lai zinātu vai esi precīzi tik metru attālumā izmanto iepriekš uzrakstīto /distance tavas koordinātes.
* http://www.bildites.lv/viewer.php?file= ... aog834.png

3.3.1.1. Kad esi pareizajā attālumā(pareizais attālums ir tas cik tālu atradies no maisa) atzīmē to irfanview atvērtajā kartē. ( uz šo brīdi tev vajadzētu būt 2 punktiem, kas iezīmēti irfanview atvērtajā kartē )
* http://www.bildites.lv/images/epl7bwjcxmma17tymyru.png

3.3.2. Brauc uz otra maisa attālumu un arī to atzīmē turpat kur sākuma punktu un pirmo attālumu(irfanview atvērtajā kartē).
* http://www.bildites.lv/viewer.php?file= ... ytykos.png
* http://www.bildites.lv/images/fk944o27yx07xnugao.png

3.3.3. Kad Sākuma punkts un abi maisu attālumi ir atzīmēti irfanview atvērtajā kartē, tad novelc divas riņķa līnijas, pirmo no sākumpunkta līdz pirmajam attālumam un otro no sākumapunkta līdz otrajam attālumam.
* http://www.bildites.lv/images/8e2zyfnbh23rjdr02xp.png

3.4. Kad viss atzīmēts un savilkts tad skaties irfanview kartē, brauc pa iezīmēto riņķa līniju un meklē maisu, ja pirmo atrodi fake maisu tad īsto maisu meklē braucot pa otru riņķa līniju.
* http://www.bildites.lv/viewer.php?file= ... bpyg65.png
* http://www.bildites.lv/viewer.php?file= ... lhwble.png
* http://www.bildites.lv/viewer.php?file= ... hsrus8.png
* http://www.bildites.lv/images/4xrhz1ctx5larynmv5va.png

!!! Bildēs redzamajām laiku atšķirībām nepievērs uzmanību, jo daļu bilžu uzņēmu, kad sāku veidot pamācību un daļu vēlāk.

3.5. Kad maiss atrasts, tad sāc visu no jauna: iekš /distance ieraksti savas koordinātes, atzīmē sākuma punktu, pirmo un otro attālumu, novelc riņķa līnijas un meklē. Veiksmi. ;)
* ar laiku piešausies atrast maisu neizmantojot zīmēšanu kartē, bet tikai ar /distance, vismaz man tā ir, protams, ja meklē divatā, tad ir jāzīmē kartē un ar visu zīmēšanu tad būs daudz ātrāk un vieglāk atrast.

P.S. Kā meklēt divatā pievienošu vēlāk, editojot, apnika rakstīt.
Es ganjau ka arī sataisīšu video gan kā vienam meklēt gan kā divatā lai vieglāk saprast :) ;)
Image
User avatar
FaLLse
Jauniņais
Jauniņais
Posts: 10
Joined: 11 Oct 2011, 14:35
Location: Pie Datora

Re: [BoxG GameMode v4.5] Kā sākt2?, pamācība jauniņajiem.

Post by FaLLse »

Kapēc uzrakstot dažiem propiem /locateproperty neparādas kartē tā zaļā mājiņa?
Image
User avatar
Gumybear[Vendetta]
Servera admins
Servera admins
Posts: 440
Joined: 06 Feb 2012, 19:53
Location: Ogre

Re: [BoxG GameMode v4.5] Kā sākt2?, pamācība jauniņajiem.

Post by Gumybear[Vendetta] »

Jaabut tuvu tam ipashumam tad radisies!
Image
User avatar
W4I[Vendetta]
Rakstnieks
Rakstnieks
Posts: 667
Joined: 28 Jan 2011, 18:42
Location: KIFFLOM!

Re: [BoxG GameMode v4.5] Kā sākt2?, pamācība jauniņajiem.

Post by W4I[Vendetta] »

* Papildinājums:Īpašumu karte ar visiem šobrīd esošajiem īpašumiem (jpg attēls)

*kartē ir atzīmēti īpašumu ID + norādīti visi man zināmie teleporti, nevajadzētu vairs būt grūtībām atrast īpašumu, ja esi punktā kur jābūt īpašumam un nevari to atrast izmanto:
/propertyinfo ID lai uzzinātu vajadzīgā īpašuma koordinātes un ieraksti tās iekš komandas /distance X Y Z, tik bez decimāldaļām, tas parādīs cik tālu atrodies no īpašuma.
Piemērs:
/propertyinfo 1
Nosaukums: OilFactory ** X: 184.8 Y:1462.0 ** Z:10.5
Cena: $60000 ** Pardosanas cena: $25000 ** Ienakumi: $4500
Ipasnieks: Neviens
tad iekš /distance X Y Z raksti /distance 184 1462 10 un nospied ENTER, tad čatā rādīs ierakstu: * Tu atrodies ?m no koordinātēm. -to komandu vari atkārtot cik daudz vien nepieciešams. /distance X Y Z

*vēl vari izmantot komandu /dl atrodoties transportlīdzeklī un skatīties uz cPos, tad salīdzināt cPos ar /propertyinfo ID redzamajām koordinātēm, pievērs uzmanību Z(augstuma) koordinātēm, jo īpašums var atrasties augstu gaisā vai kaut kur pazemē.


* karte ar teleportiem (jpg attēls)
*Cepums par šo un īpašumu karti pienākas Domino[G] veltija savu laiku un palīdzēja ar AutoCad pamācībām.
Lafan[NGT]
Censoņa
Censoņa
Posts: 217
Joined: 06 Aug 2011, 18:04

Re: [BoxG GameMode v4.5] Kā sākt2?, pamācība jauniņajiem.

Post by Lafan[NGT] »

Paldies par šo pamācību, noderēja. Kad biju atgriezies šeit, tad nezināju, kur ir propi. Ļoti noderīgas lietas šeit var atrast.
Post Reply