Beztēma #7

Pārējās lietas, kas neiederās citās kategorijās.

Moderator: Moderatori

Giboxlox
Nelabojams spameris
Nelabojams spameris

Re: Beztēma #7

Post by Giboxlox »

Ko visi kope mani un deliiti? Vispirms senos laikos [ODC]Jogurts, tagad velreiz..

Un nosmejos tad kad Maize mineja ka urka ir viena no zinamakajam masinam. Es ar savu rallija fanatismu esmu miglaina sapratne par Quattro un pie tam par Ur iemacijos tikai te. Lancia Delta HF ir daudz popularaka par to krepu, un pie tam labaka.

Aleksi, man Mk2 Jetta bija pirma masina un es skaidri atceros ka vinai nebija neka tamlidziga, ka tas spidometrs ko iepostoji. Tas drizak velk uz Honda S2000 vai veco Eclipse.
Maize[1337]
Mana-mana
Mana-mana

Post by Maize[1337] »

Nu jā tā viņš ir, Lancia Delta nenoliedzami lielisks auto, bet urka tomēr lika sevi pamanīt ātrāk, patiesībā ir kautkāds miglainas atmiņas, ka kautkur esmu redzejis DELTA HF, bet vismaz jau 10 gadi ir pagājuši.
[21:02:00] ** Gumybear[777](8): Vispār kā iet? Var uz tu uzranat?
[21:02:15] >> Gumybear[777](8): kas es prezidents vai karalis bļa?
[21:04:17] ** Gumybear[777](8): Ministru prezidens ibio
Thunder[1337]
Rakstnieks
Rakstnieks

Post by Thunder[1337] »

Manam sencim bija, bet pārdeva, jo brauca strādāt uz ārzemēm. :/
tagad tik varu vizināties, ar jaunāku modeli.
Kad asins, zeme un ugunis šķīst,
Kad ložu lietus uz cilvēkiem līst,
Kad lielākas bailes pārvarēt nākas,
Tur tikai īstā dzīve tev sākas.
Hustler_Believs
Rebecca Lover!!! ;*
Rebecca Lover!!! ;*

Post by Hustler_Believs »

Lancia, ir legenda... bet tomer ja - man delta integrale/hf bija zinamaka, ka ur.. par kuru uszinaju saja foruma.
GET REKT
Amish
Servera admins
Servera admins

Post by Amish »

221340[ADT] wrote:
Un nosmejos tad kad Maize mineja ka urka ir viena no zinamakajam masinam. Es ar savu rallija fanatismu esmu miglaina sapratne par Quattro un pie tam par Ur iemacijos tikai te. Lancia Delta HF ir daudz popularaka par to krepu, un pie tam labaka.
Tas tāpēc, ka daudzi domā, ka parastais audi coupe ir ''urka'' es kursabiedram pagājušogad visu dienu centos ieskaidrot, ka starp coupe un urku ir milzumdaudz atšķirību, bet jams bija ietiepies, ka visus viņus par urkām sauc. Tas viss sākās ar to, ka skolas stāvvietā stāvēja vecs, sarūsējis, parasts coupe, un viņš teica - o, smuka urciņa. Idiots. Un jā, piekrītu. Delta kaut kā labāk izsitās uz augšu.
[AoD]Aleksis
Nelabojams spameris
Nelabojams spameris

Post by [AoD]Aleksis »

221340[ADT] wrote: Aleksi, man Mk2 Jetta bija pirma masina un es skaidri atceros ka vinai nebija neka tamlidziga, ka tas spidometrs ko iepostoji. Tas drizak velk uz Honda S2000 vai veco Eclipse.
Protams, ka visām tādi nenāca. Pēc info netā, tāds spidometrs ir ļoti reti sastopams.
Hustler_Believs
Rebecca Lover!!! ;*
Rebecca Lover!!! ;*

pie, velna visus spidometrus..

Ar audi, ur un citiem quattro ir ta, ka 90% gadijumu vini ir nojati ''lauku gonkas''. Un sapust, skuni. Loti ,retos gadijumos sis masinas ir laba stabvokli un ja ir - tad kosmiska cena.. Tas pats ir ar bmw e28... :/
GET REKT
Giboxlox
Nelabojams spameris
Nelabojams spameris

Post by Giboxlox »

E28 un E21 ir plasi sastopams Amerika. Ta ir vieniga vieta pasaule, kura ir pie kajas, ka masina ed 400 latus uz 100km.

Sarkasms, bet dala patiesibas te ir.
Hustler_Believs
Rebecca Lover!!! ;*
Rebecca Lover!!! ;*

nu, e28, e34 u.c lielitrazas versijas, tika razotas us tirgum... Jo amerikaniem pasiem ar blazeriem, un tahoe kam bija 6.0d motori tiktiesam bija vienalga cik vina eed... Pasam vienmer sapnis ir bijis 535 e28. Bet vinu uzturet, ir nereali un tur ari beidzas manas idejas... Kopa savelkot, tiktiesam vieniga vieta kur vinu var atrast, neizrusejusu un nesasistu ir us.
GET REKT
bobiksv6k[1337]
euro
euro

Post by bobiksv6k[1337] »

A man walks into a bar and pauses: at the other end of the bar, there's this guy with a big orange head. Just kind of sitting there, mooning into his drink. So the man asks the bartender, "Say, what's up with the guy with the big orange head?" And the bartender says, "It's an interesting story. Buy him a drink and maybe he'll tell it to you."

So the man walks over and introduces himself and offers to buy a round. The guy with the big orange head says, "Yeah, I'll bet you want to know the story, huh?" To which the man replies, "Sure, if you don't mind."

The man with the big orange head sighs and says, "You know, I've gone over it in my mind a million times. Basically, it's like this: I was walking along the beach one day, when I stubbed my toe on something. I looked down, and there was an antique brass lamp. I picked it up and dusted it off a little -- when all of a sudden this enormous genie pops out!

"The genie thundered, 'You have released me from my ten-thousand year imprisonment, and I am in your debt. I will grant you three wishes as a token of my gratitude.'

The man at the bar is agape. The guy with the big orange head continues: "So I said, 'Wow, okay. Well, my first wish is to be fantastically wealthy.'

"The genie says, 'Your wish is granted.' And all of a sudden I have rings on my fingers and a crown on my head, and my wallet is full of money and a dozen ATM cards and the deed to a mansion in the hills -- I mean, I was loaded!

"So I said, 'Amazing! Okay, for my next wish , I want to be married to the most beautiful woman in the world.'

"The genie says, 'Your wish is granted.' And the ocean parts, and out walks this gorgeous woman in this beautiful dress, and she takes my hand and we fall in love and the genie marries us right there. It was incredible.

"The genie booms, 'You have one wish remaining.'"

The man with the big orange head pauses and sips his beer. He says, "And then I wished for a big orange head."
Image Image Image
Mācītājs teiks nainanā, lai tev labs ir Ērenpreiss! /Ufo/
I am only interested in TWO things....see if you can guess what they are. /Frank Zappa/
/b/oxG
Shift
Nelabojams spameris
Nelabojams spameris

Post by Shift »

bobiks[1337] wrote:
A man walks into a bar and pauses: at the other end of the bar, there's this guy with a big orange head. Just kind of sitting there, mooning into his drink. So the man asks the bartender, "Say, what's up with the guy with the big orange head?" And the bartender says, "It's an interesting story. Buy him a drink and maybe he'll tell it to you."

So the man walks over and introduces himself and offers to buy a round. The guy with the big orange head says, "Yeah, I'll bet you want to know the story, huh?" To which the man replies, "Sure, if you don't mind."

The man with the big orange head sighs and says, "You know, I've gone over it in my mind a million times. Basically, it's like this: I was walking along the beach one day, when I stubbed my toe on something. I looked down, and there was an antique brass lamp. I picked it up and dusted it off a little -- when all of a sudden this enormous genie pops out!

"The genie thundered, 'You have released me from my ten-thousand year imprisonment, and I am in your debt. I will grant you three wishes as a token of my gratitude.'

The man at the bar is agape. The guy with the big orange head continues: "So I said, 'Wow, okay. Well, my first wish is to be fantastically wealthy.'

"The genie says, 'Your wish is granted.' And all of a sudden I have rings on my fingers and a crown on my head, and my wallet is full of money and a dozen ATM cards and the deed to a mansion in the hills -- I mean, I was loaded!

"So I said, 'Amazing! Okay, for my next wish , I want to be married to the most beautiful woman in the world.'

"The genie says, 'Your wish is granted.' And the ocean parts, and out walks this gorgeous woman in this beautiful dress, and she takes my hand and we fall in love and the genie marries us right there. It was incredible.

The man with the big orange head pauses and sips his beer. He says, "And then I wished for a big orange head."
kurs tev atlava taisit bezjedzigu postu ?
es ar maku iekopet tekstu un neko nepierakstit ,man jau protams par to liktu warning
bobiksv6k[1337]
euro
euro

Post by bobiksv6k[1337] »

Tas ir tieši tāpat kā iemest pliku video šeit vai sadaļā "Visādi smieklīgi video".
Image Image Image
Mācītājs teiks nainanā, lai tev labs ir Ērenpreiss! /Ufo/
I am only interested in TWO things....see if you can guess what they are. /Frank Zappa/
/b/oxG
Deliite[1337]
euro
euro

Post by Deliite[1337] »

bobiks[1337] wrote:

reali watthefuck! *facepalm*

isti neiederas ne pie smiekligiem video,ne ari muzikas spele,tapec jaliek vien te!
riebjas man reps yoyoyoonigagagagahustlinmazafukas,kautkada hujova nemaz nelidzinas muzikai,kautkaadi negeri un viss.sakuma likaas ahujena,bet ar laiku sapratu kads mesls.ir dazhi iznemumi,bet par tiem citreiz.neuztveriet personiski,bet izsaku savas domas.peace out,yo.
[AoD]Aleksis
Nelabojams spameris
Nelabojams spameris

Post by [AoD]Aleksis »

Hustler_Believable wrote:pie, velna visus spidometrus..

Ar audi, ur un citiem quattro ir ta, ka 90% gadijumu vini ir nojati ''lauku gonkas''. Un sapust, skuni. Loti ,retos gadijumos sis masinas ir laba stabvokli un ja ir - tad kosmiska cena.. Tas pats ir ar bmw e28... :/
Da labi, nesāc atkal te pasaku par savu praksi iz dzīves...

Pašiem ir audi 80q, tagad ir pienācis laiks pirkt nākošo, bet neko labāku nevar atrast. Taču, tie, kurus var atrast nav jau gan nojāti, vienkārši stāvoklis ir neatbilstošs cenai. + neviens labu quattru nepārdos.
Last edited by [AoD]Aleksis on 09 Nov 2011, 19:24, edited 1 time in total.
Hustler_Believs
Rebecca Lover!!! ;*
Rebecca Lover!!! ;*

iemacies, lasit - es nekur nepiemineju praksi no dzives. Saku tikai to ko man ir teikusi cilveki kas rubi sito fisku. Tapec, nakamreiz iesaku savu uzbraucienu noformet pareizi. :)

es ari protu editot postu.

Par to jau ari runaju, jo es vecus audi bmw dargak par 1000ls, nekad neskatos - taa ir naudas izmesana labak tad meklet, ko svaigaku ka c5, or e39.

un, ja tevam sava, laika ari ir bijis 80 1.8... atminos miglaini .. zinu ka nomainija motoru un iisi, pectam pardeva.
GET REKT