Re: Beztēma #8
Posted: 15 Mar 2014, 00:48
Labs rīts ,tikai saules nav
Man ir tikai Pasaķix. Krutāks par bmw nav, bet da nu nafig, vismaz nepūst tik ļoti, ir ekonomiskāks, ērtāks, lielāks un visādi citādi pretējs 3. sērijai.Disaster wrote:Nu jā, tavs maximā pirktais velosipēds ir krutāks par bmw.
tu gribi mani piečakarēt?vecaisPitons wrote:Ir te kādam stīmā 2 eiriki valletā? Ja ir, tad pm.. varu kko piedāvāt.
bļā, šitais labs.Hemis[ADT] wrote:Jā maize, tavs pasāts ir huiņa, iepis viņu kokā.
un tur arī atstājHemis[ADT] wrote:Jā maize, tavs pasāts ir huiņa, iepis viņu kokā.
[SS]Vanaags wrote:solītie atjauninājumi,statu resets joprojām laikam ir pupu mizas..
rakstīts bija,ka februārī/martā,bet nekas nav iesākts pat..
btw, tak b3 ir riktīgi puvekļi., ērts viņš nav, protams, detaļas maksā spainī nu jau 5 eiro , bet ja salīdzina e30 ar b3 , protams, ka e30 labāks.. es pat teiktu ,ka e21 ir labāks nekā b3. @Maize , neapvainojies, bet tā ir ..
Gaumes lieta.Disaster wrote:Nu kur var nolikt 3. sēriju? Tur tādi smuki zvēri kā e30 u.t.t.
Ja salīdzini jaunu BMW, liec pretī jaunu pasātu! B3 pret e30 vai e36... Esmu sēdējis gan B3, gan e30, gan e36.... B3 ērtuma ziņā tāpat ir augstāk. Runājot par standarta aprīkojumu n shit. Ne jau tur izsēdēti B3 beņķi pret max ērtu salonu bembī. e30 vispār nav vietas ceļgaliem, e36 nav vietas galvai.Disaster wrote:Esmu braucis arī ar pasatu, nezinu gan vai tas var būt ērtāks par bmw, ja ņemam kaut ko no jaunajiem modeļiem. Nu vienīgi, ja tev ir passat CC vai vismaz B6, tad gan varētu būt, ka esi pārāks par vecāko daļu no 3. klases.
Pūst visi ~tā gada gājuma auto. Labus eksemplārus var izvilkt no Audi, kuriem jau tajā laikā nāk cinkotais kuzavs.Disaster wrote:Par pūšanu arī varu tevi apšaubīt.
Kursabiedra B3 ar gāzes iekārtu 4Ls/100km. Protams, tas viss ir atkarīgs no motora stāvokļa, riepu lieluma, braucēju skaita/svara.... btw, tas 5Ls patēriņš gāzei ir +/- normāls kā 2.5, tā 4.5.... Pagaidām gāzes iekārtas liekam mierā un metam 1.8 pret 1.8.... 2.0 pret 2.0.... Sit mani nost, bet es teiktu, ka tie patēriņi vērā ņemamā mērā neatšķiras. Problēma ir tur, ka BMW ir rwd, līdz ar to sport drift rally hard, kas liek hujārīt pa akseleratoru un kurināt lieko degvielu, radot bezjēdzīgu troksni un iespaidu, ka iet...Disaster wrote:Ekonomiskāks? Nu ar 2.8 motoru + gāzes iekārtu var ar tiem pašiem 5ls nobraukt 100km, liela nozīme arī ir tajā, kā tu brauc.
Nepiekritīšu, 4.5L dzinējs nevar iekļauties 12.x litros/100km gāzes. Neiespējami, laigan jāskatās par kādu dzinēju iet runa.bobiksv6k[1337] wrote:.... btw, tas 5Ls patēriņš gāzei ir +/- normāls kā 2.5, tā 4.5....
Tas ir tā laika strādnieku auto. Tagad B3 velk uz lētu auto, kas visādā ziņā ir tīri labs kā pirmais auto, ja tev nauda ieplūst ļoti reti un mazos daudzumos, bet braukt vajag. Anyway, vairāk tādos redzēsi jauniešus. Tāpat arī ar e30.[AoD]Aleksis wrote:Pirmkārt, e30 pret b3 salīdzināt jau ir nepareizi dēļ tā, ka tās ir dažādas klases. B3 pasāts velk vairāk uz tā laika strādnieku auto. Un ja salīdzina vienādi uzturētus (neuzturētus!) e30 pret b3, tad e30 jau ir tolmetā.
Nepiekritīšu, 4.5L dzinējs nevar iekļauties 12.x litros/100km gāzes. Neiespējami, laigan jāskatās par kādu dzinēju iet runa.bobiksv6k[1337] wrote:.... btw, tas 5Ls patēriņš gāzei ir +/- normāls kā 2.5, tā 4.5....