Naudas maiss

Rodas jautājumi? Iegriezies šeit un uzzini atbildi.

Moderator: Moderatori

Locked
User avatar
ren4ix.
Jauniņais
Jauniņais
Posts: 42
Joined: 18 Sep 2011, 02:00

Naudas maiss

Post by ren4ix. »

Piem: Parāda ka es atrodos 1142m no maisa. A wtf??? cik ir viens metrs spēlē domāts?
User avatar
[LTD]archiks
Rakstnieks
Rakstnieks
Posts: 646
Joined: 17 Jan 2012, 18:13

Re: Naudas maiss

Post by [LTD]archiks »

Prēkš kam tev metrus zināt vajag, ja nezini virzienu? Maisa atrašana ir kā laimes spēle, un par to pienākas 50k (kapeikas). Kamēr, meklēsi maisu, 5 minūšu eksports un 50k būs tavi.

Padomā pats, cik laika patērēsi ilgāk, lai sapelnītu 50k, - eksportējot vai meklējot maisu!
Last edited by [LTD]archiks on 10 Apr 2012, 20:04, edited 1 time in total.
Image
User avatar
bobiksv6k[1337]
euro
euro
Posts: 4724
Joined: 11 Jan 2009, 13:12
Location: Vēl ir...

Re: Naudas maiss

Post by bobiksv6k[1337] »

WG1337 wrote:Kā atrast maisus?
Lai atrastu maisu, ir vairākas iespējas, kā to meklēt, bet neatklāšu jums praktisku metodi, bet, mazliet pameklējot googlē, atradīsiet programmas, kas jums var palīdzēt. Katrā veidā būs kāda informācija, kas jums varētu palīdzēt meklēt maisu.
Informācija
Kad sākas jauna maisa meklēšana, jums tiek iedoti skaitļi (lūgums nesajaukt šos skaitļus ar koordinātēm, kas tālāk tiks minēts), šie skaitļi norāda DIVU atsevišķu maisu attālumus no jūsu PAŠREIZĒJĀS atrašanās vietas. Viens maiss būs pilns ar naudu, kuru savācot uzreiz sāksies jauna meklēšana un tiks iedota atlīdzība par maisa atrašanu, bet otrs būs tukšs, kuru nevarēs savākt. Kurš ir īstais spriežot pēc attāluma? - Nevar zināt! Jums ir jāpārbauda abi attālumi. Bet ir viens faktors, kas jums var palīdzēt izvēlēties gan virzienu, gan attālumu - maisa iespējamās atrašanās vietas. Maiss tikai izvēlēsies parādīties tādās vietās, kur staigā GTA SA Singleplayer cilvēki (gājēji), līdz ar to varam secināt, ka maiss nekad nebūs ūdenī, uz mājas jumta vai sazin vēl kur, būs tikai uz ietvēm un taciņām. Kā arī ir otrs faktors - iespējamība. Pilsētā ir daudz vairāk ietvju nekā laukos, tāpēc, ja jums ir jāizvēlas sākt vai nu ar pilsētu teritoriju, vai nu arī lauku teritoriju, tad prātīgāk būs sākt ar pilsētu. Kartes platums un garums ir kopā 6000m katrā virzienā, x koordinātes ir no -3000 līdz +3000, tāpat arī ar y. Punkts (-3000;3000) atrodas kartes kreisajā augšējā stūri, punkts (-3000, 3000) atrodas kartes kreisajā apakšējā stūrī, pārējie 2 galējie punkti ir izdomājami.
1. veids - vienkārši meklējot
Kā var zināt uz kuru pusi jābrauc? - Nekā! Jums ir jāapbraukā visas vietas, kur, sākot no jūsu atrašanās vietas (no tās vietas, kur jums izmeta paziņojumu par jaunu maisu), attālums ir jūsu izvēlētā maisa attālums (piemēram, pirmais attālums). Tas nozīmē, ka jums ir jāapbraukā aplis, kura rādius ir attālums līdz maisam. Ja kāds nesaprata, tad lūk būs zīmējums, kas varbūt palīdzēs saprast:
http://imageshack.us/photo/my-images/39/maiss1.jpg/
Ar zilu atzīmētas visticamākās maisa atrašanās vietas, bet ir vēl citas iespējamas, ar dzelteno jūsu atrašanās vieta. Kāpēc lidostā nav punkti atzīmēti? - Jo tur nestaigā cilvēki. Šī metode nav diez ko efektīva, bet dažkārt jāiztiek ar to pašu.
2. veids - drauga palīdzība
Ja esi gatavs dalīties laimestā, tad vari palūgt drauga palīdzību un uz vienu roku sadarboties maisa meklēšanā. Lasot par pirmo veidu, noteikti kāds pamanīja iespēju noteikt virzienu, kur varētu atrasties maiss, tas spēj dažkārt samazināt iespējamās atrašanās vietas līdz pat vienai, ja tiek pielietota visa zināmā informācija (atkal nāk palīgā fakti, ka maiss būs uz ietvēm tikai un, visticamāk, pilsētu teritorijās). Šis veids ir efektīvs tikai tad, ja jūsu draugs, vai pat draugi (jo vairāk, jo precīzāk) atrodas tālāk nost no jūsu atrašanās vietas (nav noteikts cik tālu, bet nevajadzētu būt viens otram blakus vai katrs savā kartes galā). Secināt, uz kuru pusi ir maiss, ir ļoti vienkārši, bet jums traucēs izlemt 2 dotie attālumi, jo katram tie var tikt iedoti jauktā secībā, tāpēc jums ir jāiedomājas aptuvena atrašanās vieta jau galvā (piemēram, draugam attālums rādas 1000m un viņš atrodas tikai kādus 10 kvartālus no jums, tātad attālums būs jāizvēlas tas, kurš būs vislīdzīgākais jūsu izvēlētajām attālumam). Kad attālumi ir izvēlēti, tad var sākt meklēt virzienu, to spriež pēc ļoti vienkāršas loģikas: ja jūsu attālums ir lielāks nekā draugam, tātad jūs esat tālāk no maisa, līdz ar to jūs nemeklēsiet tajā virzienā, kurš virzās prom no drauga, protams, apgriezti viss notiek, ja attālums ir mazāks. Shematiski tas varētu izskatīties šādi:
http://imageshack.us/photo/my-images/846/maiss2.jpg/
Šī metode ir maz izmantota, jo tomēr nevar īsti izdomāt kā to apli apvilkt. varbūt aplis ir pārāk liels un nevar izsecināt uzreiz virzienu u.tml. Šo metodi iesaku tikai pašā sākumā lietot, lai saprastu mazliet nākošo, galējo principu.
3. veids - tīrā ģeometrija
Zīmējumā noteikti pamanījāt, ka apļi 2 vietās (varbūt pat vienā tikai) saskaras, tā nav sagadīšanās, tam tā ir jābūt. Cerams tas, kurš šo cenšas iebraukt, saprot kaut pašus pamatus no ģeometrijas un saprot, ka attālums no jūsu atrašanās vietas līdz JEBKURAM rinķa līnijas punktam ir vienāds, tātad visos virzienos braucot vajadzētu ievērot vienādi attālumu, bet ja to dara abi spēlētāji un katrs ievēro savu attālumu, tad būs tak tādi punkti, kur gan jūsu attālums sakrīt punktā, kur sakrīt jūsu drauga attālums. Pēc algebras teorijas tādi ir 2, ja skatās karti, bet tas kļūst par vienu vienīgi punktu, ja jums ir 2 draugi un katrs meklē šo attālumu. Ja varat aptuveni izdomāt iespējamo maisa virzienu, tad jums ar draugu jābrauc un jāskatās attālums līdz tas ir nepieciešamais UN atrodaties vienā vietā (tur, kur apļi saskaras), varbūt nepaveiksies un trāpīsiet un praktiski nederīgo punktu, kas izlec tikai matemātiski. Kāds jautās noteikti - vaitad GTA nav 3D spēle un nav jāņem vērā arī augstums? - Ir! Bet tas visbiežāk būs gandrīz tāds pats, kā jūsu draugam, tāpēc tas neko daudz neietekmēs. Bet, ja jūtaties spēcīgs matemātikā, tad pastāv iespēja izmantot rinķa līnija vienādojumu un GTA SA koordinātes, lai atrastu punktus, kur krustojas rinķa līnijas, pēc tam vienkārši aizbraukt uz šiem punktiem. Šis ir rinķa līnijas vienādojums ar pārbīdi (izlaid šo sadaļu, ja neproti matemātiku, neko jaunu tad neiemācīsies): (x + x0)^2 + (y + y0)^2 = R^2, kur x ir maisa (x) koordināte, y ir maisa (y) koordināte, x0 ir jūsu (x) koordināte, y0 ir jūsu (y) koordināte, bet R ir attālums līdz maisam. Ja vēl šo lasi, tad varbūt ieraudzīsi, ka ir 2 nezināmie lielumi, tāpēc ir jāsauc palīgā draugs, kurš iedos arī savas koordinātes un attālumu līdz maisam, kur beigās attrisinot vienādojumu sistēmu (tas nebūs tik vienkārši kā domājat) iegūsiet 2 x un y koordinātes jeb iespējamās maisa koordinātes. Ja kāds grib pavisam precīzi, tad vienkārši jālieto ir arī z koordināte: (x+x0)^2 + (y+y0)^2 + (z+z0)^2 = R^2, bet tad jums ir vajadzīgs 3. draugs.
Attāluma vizualizēšana
Noteikti iesākumā nevienam nebūs skaidrs cik ir 1000m (priekš meklēšanas tas ir normāls attālums), tāpēc ir iespēja izmantot visādas programmas, lai uzzimētu apļus uz bildes, nevaru ieteikt nevienu programmu, kāds varbūt padalās ar informāciju, kur to varētu izdarīt, dzirdējis esmu par AutoCAD. Bet iekš SA-MP var iegūt attālumu no tavas pašreizējās atrašanās vietas līdz kommandā norādītajām koordinātēm, šī funkcija ir /distance. Lai to pielietotu, ir jāiegūst savas sākuma koordinātes, to droši vien visvieglāk ir izdarīt ar /save, pēctam atvērt saglabāto failu un norakstīt x,y,z koordinātes. Pēctam vislaik rakstīt /distance x y z un meklēt, kur attālums sakrīt ar maisa attālumu. Tie, kas izvēlas racionālu pieeju lietām, tad varu ieteikt izmantot doto matemātisko vienādojumu un ievadīt to funkciju grafiku zīmēšanas programmā (ievadot funkciju uzzīmē grafiku), tur arī apļi saskarsies un būs zināmas koordinātes.
Pārak grūti?
Piedodiet, ja nevarat atrast maisu, bet šī izklaide nav domāta tā vienkārši braukājot... O maiss.... O vēlviens maiss.... O maiss... O man ir 1kkk nauda. Atrast var maisu, bet tas nav viegli, tomēr esmu redzējis kā cilvēki divatā atrod maisu dažu minūšu laikā, man nācās pielikt otro koordināti, lai jauktu prātu, bet tad tāpat tikai dažas minūtes ilgāk meklēja. Būs arī tā, ka, tiklīdz atradīsiet veidu kā zīmēt apļus, šī lieta jums aizies. Iesaku pielietot visas metodes, lai meklētu maisu, tās visas palīdzēs, galvenais nejauciet attālumus ar koordinātēm un neieciklējaties uz vienu vietu, atgādināšu vēlreiz - maiss var atrasties visos virzienos no jums!
Cerams kāds iebrauks kaut vienu teikumu no šī memuāra, V6K sūdzējās, ka man labāk nerakstīt šito :/
Droši jautājiet, bet neprasiet "Kā atrast maisu?!", iedošu jums tāpat šo rakstu, bet jautājumus par "iespējamību", "virzienu", "matemātisko funkciju" varat droši jautāt.
Image
Image Image Image
Mācītājs teiks nainanā, lai tev labs ir Ērenpreiss! /Ufo/
I am only interested in TWO things....see if you can guess what they are. /Frank Zappa/
/b/oxG
User avatar
ren4ix.
Jauniņais
Jauniņais
Posts: 42
Joined: 18 Sep 2011, 02:00

Re: Naudas maiss

Post by ren4ix. »

tnx
Locked