Tikai, kad uztaisat jums ir jāatceras vārtu ID...piem tiem kas ir attela ID ir 972
Tad saglabājam...pēctam ieliekam šo failu (example: bunkurs.map) konvertētājā šeit
Tur jūs dabūsiet skriptu
Tagad mums viss ir jāsaliek gamemodā (tā vismaz es daru)
Tatad:
Zem
Code: Select all
#include
Code: Select all
new baze;
Code: Select all
new mainigais;
public OnGameModeInit()
Ieliekat
Code: Select all
mainigais = 0;
Code: Select all
baze= CreateObject(972, 1445.042847, -2479.386719, 12.551569, 0.0000, 0.0000, 89.3814);
Code: Select all
CreateObject(3816, 1442.899414, -2447.776611, 21.100006, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(7191, 1443.718994, -2475.347168, 21.080666, 0.0000, 0.0000, 269.7591);
Code: Select all
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
Code: Select all
if(strcmp("/baze", cmdtext, true, 6) == 0)
{
new Nick[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, Nick, sizeof(Nick));
if(strfind(Nick, "niks vai klans", true) != -1 || strfind(Nick, "niks vai klans", true) != -1) {
if(mainigais == 0) {
SendClientMessage(playerid, 0x33AA33AA,"Baze ir atverta");
MoveObject(baze, 1445.042847, -2479.386719, 4.551569, 3); //vala
mainigais = 1;
} else if(mainigais == 1) {
SendClientMessage(playerid, 0xAA3333AA,"Baze ir aizverta");
MoveObject(baze, 1445.042847, -2479.386719, 12.551569, 3); //ciet
mainigais = 0;
}
}
return 1;
}
Code: Select all
if(strcmp("/baze", cmdtext, true, 6) == 0) {
if(mainigais == 0) {
SendClientMessage(playerid, 0x33AA33AA,"Baze ir atverta");
MoveObject(baze, 1445.042847, -2479.386719, 4.551569, 3); //vala
mainigais = 1;
} else if(mainigais == 1) {
SendClientMessage(playerid, 0xAA3333AA,"Baze ir aizverta");
MoveObject(baze, 1445.042847, -2479.386719, 12.551569, 3); //ciet
mainigais = 0;
}
return 1;
}
Code: Select all
MoveObject(baze, 1445.042847, -2479.386719, 12.551569, 3); //ciet
un tur kur ir
Code: Select all
MoveObject(baze, 1445.042847, -2479.386719, 4.551569, 3); //vala
Ja palielināsiet to ciparu, kas ir gala labajā pusē, tad vārti vērsies uz augšu, bet ja samazināsiet, tad versies uz leju.
Un tāpat tam skaitlim, kurš atrodas pa vidu...ja samzināsiet, tad vērsies uz vienu pusi, bet ja palielināsiet, tad versies uz otru pusi.
Mašīnas var ielikt šādi:
Novietojam bāze mašīnu un uzrakstam /save ...un tā visas saliekam...kad esat beiguši likt ejat uz C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\savedpositions.txt un tur iekša būs mašīnu koardinātas.
Tās iekopejam gamemoda zem
Code: Select all
public OnGameModeInit()
Code: Select all
AddStaticVehicle(522,-2093.3850,-168.0954,34.8813,358.7911,1,1); //
AddStaticVehicle(522,-2091.1211,-168.1360,34.8872,0.4316,1,1); //
AddStaticVehicle(522,-2089.0042,-168.2850,34.8843,359.0738,1,1); //
AddStaticVehicle(522,-2086.3350,-168.3491,34.8869,359.3589,1,1); //
AddStaticVehicle(522,-2083.4321,-168.6771,34.8904,358.2255,1,1); //
AddStaticVehicle(522,-2080.5896,-168.5170,34.8919,357.4083,1,1); //
AddStaticVehicle(522,-2077.8672,-168.5533,34.8919,357.0381,1,1); //
AddStaticVehicle(425,-2025.5208,-190.1999,35.8699,271.1347,1,1); //
AddStaticVehicle(425,-2026.5535,-177.7800,35.9040,271.2946,1,1); //
AddStaticVehicle(425,-2027.0150,-202.6884,35.8987,263.7111,1,1); //
Code: Select all
AddStaticVehicle(425,-2027.0150,-202.6884,35.8987,263.7111,1,1);
425 - mašīnas id
-2027.0150,-202.6884,35.8987,263.7111 - mašīnas koardinātas
1,1 - mašīnas krāsa
un ierociem jau pamacibas ir daudz
MTA var novilkt te
Ja ir kādi jautājumi rakstat apakšā, centīšos palīdzēt.
Zinu, ka ir tādi kam patīk, ka bāzē ir RPG ar 500 lodēm. Tad nu lūk būs pamācība kā to dabūt gatavu.
Zem
Code: Select all
#include
Code: Select all
new rocketid;
Code: Select all
public OnGameModeInit()
Code: Select all
rocketid = CreatePickup(359, 2,Koardinātas);
Code: Select all
rocketid = CreatePickup(359, 2,-1345.3612,-467.2202,14.1719);
Code: Select all
public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid)
Code: Select all
{
if(pickupid == rocketid)
{
GivePlayerWeapon(playerid, 35, 500);
}
return 1;
}
EDIT:
Skatos ka daudzi nesaprot, kā ielikt bunkuru filescriptā....
Gatava bunkura skripts Pastebin links
Un ja jūs vel nesaprotat, kā uztaisīt bunkuru no nulles, vnk aizvietojat šā bunkura objektus, vārtus utt. ar savējiem