[AoD]Aleksis wrote:Man aizdoma, ka tas tevi nemaz neinteresē, jo to var pateikt tikai pēc tā, kam tā vajadzīga. Nav tādas labākās, kura der visam. Vai arī jautājums bija jāuztver citādāk?
Kā ta nu nav, gribi teikt pērku jebkuru un visas ir vienādas ?
Re: Auto/Moto-mīļu sarunas
Posted: 16 Mar 2013, 23:27
by [AoD]Aleksis
Izlasi vēlreiz manis rakstīto teikumu, es rakstīju tieši pretējo - turbīnu izvēlas pēc vajadzības, pirmkārt, jau pēc degvielas tipa.
Jā, maize, takā būs jāpāriet uz šejieni.
Nu vidējais patēriņš ir 7l/100km. Mazākais, ko esmu dabūjis ir 5l, tas tā ļoti pareizi braucot uz 80hm/h. Bet ja sagribās patrakot, tad kādi 8l uz simtu aiziet. Vot tagad varbūt pat 10, jo nezkapēc sāka eļļu ēst, iespējams gredzeni nodila pa to laiku, kamēr tika pabraukāts ar pārāk zemu eļļas līmeni, jo kā nesen atklāju, sensoram, kas rāda, ka maz eļļas, bija noplīsis vadiņš
Re: Auto/Moto-mīļu sarunas
Posted: 02 May 2013, 21:18
by Maize[1337]
Tev viņš 16v vai 8v? Vienkārši parcik bez stāža netieku senču autiņā lēgāli, tapēc plānoju par gti, vai 1.6 TD. Bet ja reiz tam bendzīnam ar nav tik šausmīgs patēriņš varbūt arī to var.
Re: Auto/Moto-mīļu sarunas
Posted: 02 May 2013, 22:16
by [AoD]Aleksis
Kopš kura laika mk2 golfam ir tāds sensors/devējs? Pat mk3 tāda nav un, ja nemaldos, tad arī mazliet jaunākiem. Neesi sajaucis ar spiediena devēju?
Re: Auto/Moto-mīļu sarunas
Posted: 03 May 2013, 08:31
by [NWA]Dumper
Vot šito 100% nezinu, bet manuprāt 8v.
[AoD]Aleksis wrote:Kopš kura laika mk2 golfam ir tāds sensors/devējs? Pat mk3 tāda nav un, ja nemaldos, tad arī mazliet jaunākiem. Neesi sajaucis ar spiediena devēju?
Jā, domāju spiediena mērītāju, vienkārši tajā brīdī izskrēja no galvas, tapēc centos savādāk pateikt, lai citiem būtu daudz maz saprotami.
Re: Auto/Moto-mīļu sarunas
Posted: 03 May 2013, 14:24
by Maize[1337]
[NWA]Dumper wrote:Vot šito 100% nezinu, bet manuprāt 8v.
[AoD]Aleksis wrote:Kopš kura laika mk2 golfam ir tāds sensors/devējs? Pat mk3 tāda nav un, ja nemaldos, tad arī mazliet jaunākiem. Neesi sajaucis ar spiediena devēju?
Jā, domāju spiediena mērītāju, vienkārši tajā brīdī izskrēja no galvas, tapēc centos savādāk pateikt, lai citiem būtu daudz maz saprotami.
Ja neskatās līmeni tik ilgi, kamēr iedegas spiediena lampa un sāk pīkstēt tas pīkstulis, tad sen jau ir auzās. Par zemo līmeni pirmie sāk ziņot klabošie kompensatori (zīmīgi audi/vw), tikko pielaižot dzinēju, tādēļ šaubos vai tev tur ir tik slikti...
Par gredzeniem aizmirsti, nekas tur nav nodilis.
Re: Auto/Moto-mīļu sarunas
Posted: 04 May 2013, 00:25
by [NWA]Dumper
Jā, man 8v.
Nu tad varētu būt, ka kāda blīve vai blīvslēgs beigts, ja eļļa tiek cilindros
Re: Auto/Moto-mīļu sarunas
Posted: 04 May 2013, 21:46
by [AoD]Aleksis
Tas ir atkarīgs no tā, cik daudz tiek un vai visos cilindros. Ja visos un deg sveces ciet, tad jāsāk skatīties uz vārstu gumijām, cits nekas nevar būt. Ja vienā, tad, iespējams, ka gredzeni salūzuši tam cilindram.
btw. kad pēdējo reizi mainīji eļļu? Izstrādājoties to var sākt ''ēst''.
Re: Auto/Moto-mīļu sarunas
Posted: 05 May 2013, 19:34
by bobiksv6k[1337]
[AoD]Aleksis wrote:Ja neskatās līmeni tik ilgi, kamēr iedegas spiediena lampa un sāk pīkstēt tas pīkstulis, tad sen jau ir auzās. Par zemo līmeni pirmie sāk ziņot klabošie kompensatori (zīmīgi audi/vw), tikko pielaižot dzinēju, tādēļ šaubos vai tev tur ir tik slikti...
Par gredzeniem aizmirsti, nekas tur nav nodilis.
Principā eļļu sāk rīt, kad ir nodiluši gredzeni, ne tā?