Page 223 of 600
Re: Beztēma #6
Posted: 24 Jan 2011, 17:51
by [AoD]enternal
Es savā ziņā runājot nesaprotu šito lietu, nekas personisks, katrs jau dara kā grib un kā pats uzskata ka ir pareizi. Točna nepieleks man tas, kāda sūda pēc ir jāpērk kautkāds arkls, kā pieņemsim šajā gadijumā 2.8, kurš ēd bendzīnu bezjēgā, + vēl uzturēšana viņai ir dārga, kā arī remonts izmaksā vājprātā. Ja nevar čista uzturēt mašīnu, nopērc Golfiņu otro, kuram detaļas pa 5ls spainī nāk, vel ideālāk ja 1.6 turbo bīdelis, vismaz kautcik arī iet, un arī ekonomisks. Nav jēgas no mašīnas, ja tu ar viņu vari tā teikt uz algas dienu izmest loku, saprotu jau, ka jaunības dullums galvā, gribās iespiest utt, bet jādomā ir reāli. Šajā gadijumā arī, dabū izpārdot bezmazvai visu, lai varētu sataisiīt mašīnu, pieļauju ka tā arī nav pirmā un pēdējā reize , kad viņai kautkas noklāsies.
Re: Beztēma #6
Posted: 24 Jan 2011, 18:34
by [AoD]Aleksis
2. golfs dīzelis bezmazvai pats tūlīt izjuks un tad tur lēta nekā nebūs, dīzelim motoru nav lēti uzturēt, bet motoriem vairs gan tur nekas par 5ls spainī nelēks. Ar tiem dīzeļiem ir pēc citu pieredzes dzirdēts, kamēr viņs iet, tikmēr ekonomiski, bet kad kautkas nojūk, piem., turbīna vai augstpiediena sūknis, tā viss ieekonomētais ir izmests.
[]jā, pagudri pabazarēt man arī patīk.[/]
Re: Beztēma #6
Posted: 24 Jan 2011, 18:40
by [AoD]enternal
Un tu gribi teikt, ka tiem pašiem dīzeļiem tas sūknis vai turbīna miljonu maksā? Sūknis maksā kapeikas, tāpat kā turbīna, un tu vari teikt ko gribi, bet zinu točna to, ka rezerves daļas no golfa maksā kapeikas.
Savu to sūkni un turbīnu vari nopirkt pa 30 latiem, priekš otrā golfa.
Nevajag spriest par sava gala sprāgoņiem, man draugam ir otrais golfs, un viss viņam ir kārtībā, precīzāk, tur viss ir top zustand. Teikt ka golfs nav krīzes mašīna ir muļķīgi.
BTW, es šeit gudri neko nediršu, bet gan saku kā ir.
EDIT : Tas pats, cik golfu mūsdienās neiet uz jaukšanu, pastaigājot tos pašus latviešu forumus, detaļas vari dabūt cik uziet.
Re: Beztēma #6
Posted: 24 Jan 2011, 18:42
by ervuha[BoxG]
Vispār, lai gūtu kaut kādu baudu no ātruma vai kaifu ejot šķērē var arī ņemt veco labo žigulīti. Nojāsi, vismaz metāllūžņos savu tiesu dabūsi atpakaļ.
Re: Beztēma #6
Posted: 24 Jan 2011, 18:45
by [AoD]enternal
Ziemai ir pat ļoti OK!
Es šeit vairāk runāju, par to, priekškam katrs cilvēks šeit pērk mašīnu, citi pērk katlus, lai pagalma puikām var parādīt ko māk, citi tīri loģiski, - lai brauktu! Ja nauda nebirst no gaisa, un tev ir vajadzīga mašīna lai brauktu, tad jo ekonomiskāk jo labāk, nesaku ka golfs ir vienīgais eko auto. Citi varbūt teiks, ka viņiem ir bauda braukt vismaz, jūt ka iet, bet citiem galvenais ir tikt no punkta līdz punktam. Aizbraucām par tālu, par to negāja šis stāsts.
Re: Beztēma #6
Posted: 24 Jan 2011, 19:02
by [NWA]Dumper
Tēvam agrāk bija Passat B3 ar 1.6 dīzeli bez turbīnas (nezēlīgi ekonomisks) un 1.9TD (arī diezgan ekonomisks, un par jaudu arī nevarēja sūdzēties). Pasāti arī ekonomiski braucamie, bet viņiem viena vaina. Viņiem "kronšteini netur". Ik sevišķi stūres pastiprinātāja, ik pēc pus gada lūzt nost.
Dīzeļiem detaļas ir dārgas, nezinu cik golfiem/pasātiem īsti maksā augstspiediena sūkņi, bet piem. BMW e34 jauns firmas sūknis virs 1000ls, runa neiet par kreisajiem sūkņiem, kurus var dabūt pa 350ls.
Par to likšanu iekšā, lai var tikt no punkta uz punktu katrai mašīnai ir savu plusi un mīnusi. To pašu golfiņu un bmw nevar salīdzināt izturībā. Golfiņam detaļas ir lētākas, bet biežāk jāmaina, bembim ir krietni dārgākas, bet ilgāk kalpo.
Tēvs ar bmw brauc jau vairāk nekā gadu un vienīgais kur ir ielicis naudu, ir riepas, priekšējie balsti, pirksti un protams degviela. Ar pasātu kad brauca lika jaunus amīšus, stūres pastiprinātāju, bremžu suportus, un gadījās arī motoru pārlikt.
Un tā pasāta dzīvīte arī izbeidzās jaukā bērzā, tikai tapēc, ka salīdzinoši neizturīgās detaļas vienkārši izbira, atteicās stūres iekārta un taisni bērziņā.
Ja kāds grib apskatīt varu iemest foto.
Re: Beztēma #6
Posted: 24 Jan 2011, 19:08
by ervuha[BoxG]
Met tik iekšā, grībās redzēt.

Re: Beztēma #6
Posted: 24 Jan 2011, 19:08
by Marcha[T]
Benzīnieku ir visizdevīgāk ņemt , jo ja saplīst nav tik daudz nauda jāizmet detaļās + nav kā agrāk ka dīzelis maksā krietni lētāk. Man tēvam jau pārs gadus ir audi 80 B4, un nekas neplīst, problēmu nav. Bumeru žurku vispār neieteiktu ņemt , jo cik zinu ,tad ja sāk kaut kas saplīst tad ir game over.
Re: Beztēma #6
Posted: 24 Jan 2011, 19:11
by [AoD]enternal
Dīzeļiem ir detaļas dārgas jā, jo tas taču ir dīzelis. Ja viņš būs ekonomiskāks, tad stabili ka kāds uzliks lielāku ciparu par detaļām. Ar to izturību ir tā, kā tu saki, bet protams arī viss ir atkarīgs no braukšanas stila, bet nu protams, ka bembim detaļas izturīgākas, tas ir vairāk kā skaidrs. Tas pats e34 ar 2.5tds ir diezgan ekonomisks, cik sapratu tev Dumper tāds ir. Zinu, paziņa iemainīja e30 ar 2.7 pret e34 universāli, ar sa*istu augsstpiediena sūkni, nu neko, bet par laimi dabūja atmainīt atpakaļ, jo nebija vēl pārrakstījuši. Ja gribi normālu 2.5tds tad būs normāli arī jāsamaksā. Ne pa velti sludinājumos stāv visādi nopisteņi e34 ar 2.5tds pa kapeikām, jo viņi visi ir nojāti līdz kliņķim. Labāk ir paņemt 3.0 turbo dīzeli, tik protams tas attiecīgi arī maksā. Degvielas ziņā neko vairāk par to 2.5 tds arī nerij, bet iet attiecīgi labāk.
March - ir tā, bet ja tev labi kalpo dīzelis, tad kapeiku iepi*t sanāk diezgan palabi. MUĻĶIBAS PAR ŽURKU! Viena tante teica, tas saucās tā. Var jau nopirkt žurku arī pa 300latiem, tik tad nevajag gaudot pēctam, ka tur viss ir slikti.
Jaunajiem auto kautkā vispār vairāk atzīstu dīzeļmotorus, tādiem auto, kuri maksā vismaz ap 6k LS, jo ja tu reiz esi par auto maksājis tādu summu, tad viņai tev mazliet ir arī jaatmaksājas, runājot par to pašu ekonomiju. Protams nerunāsim par tādiem pašiem M5 BMW. Ja es varētu tādu atļauties, un varētu arī pieliet, tad es uzmī*tu uz tiem dīzeļiem.

Re: Beztēma #6
Posted: 24 Jan 2011, 19:13
by [AoD]Aleksis
Ja iet labāk, tad jau protams gribas arī uzspiest vairāk.

Bet nu tā var aiziet galējībās un diskutēt tālu.
Re: Beztēma #6
Posted: 24 Jan 2011, 19:39
by [NWA]Dumper
Pēc izņemta 90° līkuma paātrinājums no 40 līdz ~80 (trešajā ātrumā) 2,... sekundēs, stūres iekārtas atteikšanās pirms minimāla kreisā līkuma un kā vienmēr koki aug īstajās vietās.
Re: Beztēma #6
Posted: 24 Jan 2011, 19:39
by Gibox
passat b5 1.9 TDI. iet ideāli + divu gadu laikā nekas vairāk par granātu nav mainīts.
Re: Beztēma #6
Posted: 24 Jan 2011, 19:47
by Chuby[777]
KUr jūs dzirdējāt,ka dīzeļi plīst vairāk,kā benzīnieki. Manā ģimenē visas mašīnas ar dažiem iz;nēmumiem ir dīzeļi. Un nevienai nekas pārdabisks nav noticis augstākais,kas ir bijis jāiemet ir ap ~300LS ja prot atrast attiecīgās vietas un firmas no kurām var nopirkt par lētāku summu,kā citi piedāvā. Nē nu bendzīniks ir ātrāks un žiperīgāks. Bet dīzelies viennozīmīgi ir ekanomiskāks. Draugam bija žurka 1.8 bendzīns pēctam nopirka 1.8 dīzeli ar to summu,ko vajadzēja vienam vakaram pietika trim. Spriežat paši.
Re: Beztēma #6
Posted: 24 Jan 2011, 19:50
by ervuha[BoxG]
Man sencim ir VW Touareg 3,0l dīzelis. Vienīgais, kas viņam tur ir plīsis, ir kreisais xenon'a lukturis, kurš vienkārši izdega, protams, to laicīgi sencis nepamanīja un tā arī nodega viss lampas bloks. Jauns, oriģinālais bloks + lampa izmaksāja ap 450ls. Tā arī bija vienīgā reize, kad gandrīz 3 gadu laikā mums kaut kas viņam no tehniskajām lietām ir plīsis.
Re: Beztēma #6
Posted: 24 Jan 2011, 19:52
by Kvatrochijs
Dzhoni ,cik zinu tad dīzelis ir izdevīgāks gariem gabaliem.Ja tu dzīvo Rīgā un vaig aizbraukt uz darbu otrā pilsētas galā tad benzīns būs izdevīgāks.