Page 1 of 1

Ka pārvedot skriptu ,lai strādātu uz mta map editor

Posted: 01 Nov 2010, 15:23
by Shift
Kā parveidot šādu skriptu ,lai viņš strādātu mta map editorā ?

mēgināju uz gta delux konvertiera (konverteju uz mta 1.0 map)

to visu saglabāju kā .map failu ,ieliku resources mapē,bet kad ieeju mta map editorā ta mape pat neparadas Open sadaļā

Piemērs:

Code: Select all

519,1328.6196,1612.2500,11.7437,270.0001,1,1 ; SA Shamal
593,1352.1102,1779.0000,11.2880,270.0000,2,1 ; SA Dodo
593,1352.1116,1801.5000,11.2863,269.9999,36,8 ; SA Dodo
522,1676.4335,1322.1592,10.3320,87.7189,7,79 ; Hidden NRG
417,1286.8724,1449.6250,10.8722,270.0000,0,0 ; SA Livathan
553,1571.4385,1487.7513,12.1685,311.1577,71,87 ; Nevada 1
553,1597.4109,1342.6935,12.1865,344.8449,71,87 ; Nevada 2
487,1655.0576,1554.5649,10.9879,64.4211,26,3 ; Maverick 1
487,1397.5690,1770.0475,10.9971,269.3060,26,3 ; Maverick 2
487,1618.4143,1357.5428,10.9893,169.4555,26,3 ; Maverick 3
469,1358.1189,1253.5436,10.8285,358.5788,1,3 ; Sparrow 1
609,1341.5886,1729.4564,10.8864,91.6428,36,36 ; Boxville by a hanger
519,1303.7971,1360.9348,11.7405,267.7907,1,1 ; Shamal 2
511,1341.3031,1682.6432,12.1967,268.5870,3,90 ; Beagle
512,1326.1611,1420.4333,11.1030,178.1441,17,39 ; Cropduster
513,1280.1281,1411.8032,11.3653,223.4432,48,18 ; Stunt plane
515,1573.4801,1654.4058,11.8422,91.4976,24,77 ; Roadtrain 1b

Re: Ka pārvedot skriptu ,lai strādātu uz mta map editor

Posted: 01 Nov 2010, 17:04
by [AoD]Zocs
Tu viņu kad meti pie resources viņu iemeti mapīte atsevišķā?

Re: Ka pārvedot skriptu ,lai strādātu uz mta map editor

Posted: 01 Nov 2010, 17:42
by Shift
ja ,bet meta.xml nepieliku klat

varbūt tas tapēc ka nav meta fails.

Re: Ka pārvedot skriptu ,lai strādātu uz mta map editor

Posted: 01 Nov 2010, 17:55
by SPOZHAIS!!![1337]
Varbūt tas skripts ir priekš mta race un tev ir parastais mta vai otrādāk...

Re: Ka pārvedot skriptu ,lai strādātu uz mta map editor

Posted: 01 Nov 2010, 17:58
by Shift
Es to skriptu izvilku no gta sa servera failiem scriptfiles>vehicles>....txt

tur ir tads fails trains.txt man vnk tos masinu skriptus koordinates vajag dabut kā mta map ,lai pectam tur varetu pielabot

_____
kā parveidot šādu>

Code: Select all

513,291.1346,2535.5850,17.3778,180.2974,21,36 ; Stuntplane
512,324.4324,2535.6506,17.5121,181.8785,89,91 ; Cropduster
476,403.6754,2456.9727,16.7825,357.7751,15,123 ; Rustler
417,364.4265,2535.2258,16.7616,143.5451,0,0 ; Leviathan
586,423.4558,2541.1025,15.9887,339.6539,10,1 ; Wayfarer
543,385.2093,2603.5049,16.3080,192.7106,67,8 ; Sadler
468,383.9264,2590.5933,16.1533,275.5223,46,46 ; Sanchez
473,260.6835,2936.9685,0.1290,358.4063,56,53 ; Dinghy
586,-237.9596,2595.8259,62.2231,181.1165,122,1 ; Wayfarer
uz tādu

Code: Select all

 
    
    

Re: Ka pārvedot skriptu ,lai strādātu uz mta map editor

Posted: 01 Nov 2010, 18:26
by [AoD]Zocs
Jā, klāt jābūt metax failam.

Re: Ka pārvedot skriptu ,lai strādātu uz mta map editor

Posted: 01 Nov 2010, 18:28
by Shift
Kā lai es tādu uzģenerēju ? ar roku rakstīt ? :D

Re: Ka pārvedot skriptu ,lai strādātu uz mta map editor

Posted: 01 Nov 2010, 21:17
by [AoD]Aleksis
no tā txt faila nedabūsi uz mta formātu, dabūsi tikai no AddStaticVehicle, utt.
Un jā, vajag meta failu, paņem no cita, nosauc failu tāpat un derēs.

Re: Ka pārvedot skriptu ,lai strādātu uz mta map editor

Posted: 01 Nov 2010, 22:18
by The_Ex
Varēji paprasīt, biju uzrakstījis konvertētāju nedaudz citādākai sintaksei, iespējams tas vēl kaut kur mētājas.

Re: Ka pārvedot skriptu ,lai strādātu uz mta map editor

Posted: 02 Nov 2010, 15:03
by Shift
Kā sauc to konvertētāju ?