Page 1 of 1

/repair & /count

Posted: 27 Jun 2008, 18:18
by [AoD]Aleksis
Kā var uztaisīt komandu /repair tā lai viņa salabotu arī mašīnas virsbūvi
ne tikai izdarītu tā lai nedegtu, es zinu ka ir jāizveido tele uz repair garāžu a tālāk kas jaliek lai atgrieztos atpakaļ tajā pašā vietā?

Un vēl kā var uztaisīt laika atskaites komandu?
Eszinu ka šīs komandas ir ļoti vajadzīgas un ka bez viņām serverī nevar iztikt. Palīdzat kāds!

Re: /repair & /count

Posted: 27 Jun 2008, 18:38
by Charls
Pasaa auksaa pie #include

Code: Select all

new Count = 5;
new CountText[5][5] ={
"~r~1",
"~r~2",
"~r~3",
"~b~4",
"~b~5"
};
forward CountDown();
pie "public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) {" ieleic komandu

Code: Select all

	if (strcmp(cmdtext, "/count", true)==0)
	{
	if(Count >= 5)
	{
	SendClientMessageToAll(COLOR_GREEN, "Countdown Started...");
	CountDown();
	return 1;
	}
	else
	{
	SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, "Sorry but countdown in progress");
	return 1;
	}
	}
un pasaa apaksaa

Code: Select all

public CountDown(){
if (Count > 0){
GameTextForAll( CountText[Count-1], 2500, 3);
Count--;
SetTimer("CountDown", 1000, 0);
}
else{
GameTextForAll("~g~Go! Go! Go!", 2500, 3);
Count = 5;
}
return 1;}
Sitas bus countdown :D ja nestradaa sitas, tad nesudzies

Re: /repair & /count

Posted: 27 Jun 2008, 18:41
by heisyournewgod
Var redzēt izkopēji no skripta :D

Re: /repair & /count

Posted: 27 Jun 2008, 18:44
by Charls
nju logiski :D

Re: /repair & /count

Posted: 27 Jun 2008, 19:06
by heisyournewgod
Da labi viņš uzināja ko vajadzēja slēdzu. 300 Posts ;) - Nereāls spameris esmu.

Code: Select all

      if (!strcmp("/fix", cmdtext, true))
	  {
         SetVehicleHealth(GetPlayerVehicleID(playerid), 10000);
         SendClientMessage(playerid, 0x00BFFFAA, "Tu salaboji savu graustu.");
         return 1;
      }
Repair komandiņa.