Page 1 of 1

Nekas nenotiek...

Posted: 24 Mar 2011, 17:26
by xeqtrn
Gribēju jautāt, kāpēc nekas nenotiek, jo viss itkā ir sarakstīts pareizi...
Viss ir pie vajadzīgajajiem callbackiem.

Code: Select all

new fedgate;

Code: Select all

fedgate = CreateDynamicObject(980, -2.437629699707, -267.93731689453, 7.2030787467957, 0, 0, 0);
un pati komanda

Code: Select all

if(!strcmp(cmdtext, "/fedopen", true))
	{
	    if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 1 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 1)
	    {
	        if (PlayerToPoint(10, playerid,-122.4782,-386.7035,1.4297))
			{
	      		MoveDynamicObject(fedgate, -2.437629699707, -267.93731689453, 17.2030787467957, 0);
	      		SendClientMessage(playerid, COLOR_BLUE,"Cietuma vārti ir atvērti");
	      		GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
	      		format(string, sizeof(string), "* %s paņem pūlti un atver vārtus.", sendername);
	      		ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
			}
			else { SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY,"Tu esi pārāk tālu."); }
		}
		else return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY,"Tev nav pūlts.");
		return 1;
	}
GM errorus nemet, bet kāpēc, kad es esmu pie vārtiem un uzrakstu to /fedopen vārti neizkustās, parādās tikai /me komanda....

Re: Nekas nenotiek...

Posted: 24 Mar 2011, 20:24
by blossom[eQ]

Code: Select all

MoveDynamicObject(fedgate, -2.437629699707, -267.93731689453, 17.2030787467957, 0); 
pēdējais cipars norāda kustības ātrumu. Tev ir uzlikts uz 0, nebrīnies, ka nekustas.

Visiem strīmeriem MoveObject parametri ir vienādi ar sa-mp orģinālo
http://wiki.sa-mp.com/wiki/MoveObject