Kam te vēl jābūt, lai kad cilvēks raksta /lift, zem viņa viņš parādītos?
Vai šī daļa ir pareiza?:
if(strcmp("/lift", cmdtext, true, 5) == 0)
{
new Float:X, Float:Y, Float:Z;
CreateObject(972, X, Y, Z+10, 0, 0, 0);
}
Vai arī ir vēl kautkas jāpieliek?
/lift nesaprotāmība
Moderator: Moderatori
- Grindz[Vendetta]
- Servera admins
- Posts: 597
- Joined: 18 Jan 2009, 12:19
- Location: Rīga
- [AoD]Aleksis
- Nelabojams spameris
- Posts: 3891
- Joined: 25 May 2008, 14:05
- Location: Tepat.
Re: /lift nesaprotāmība
no plika gaisa viņš tev neuzzinās kādas ir tās x yz vērtības, jāizmanto GetPlayerPos.

- Grindz[Vendetta]
- Servera admins
- Posts: 597
- Joined: 18 Jan 2009, 12:19
- Location: Rīga
Re: /lift nesaprotāmība
Vai vari pie šīs komandas viņu pielikt? Kā arī to GetPlayerPos pielikt klāt..?
- [AoD]Aleksis
- Nelabojams spameris
- Posts: 3891
- Joined: 25 May 2008, 14:05
- Location: Tepat.
Re: /lift nesaprotāmība
Code: Select all
f(strcmp("/lift", cmdtext, true, 5) == 0)
{
new Float:X, Float:Y, Float:Z;
GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
CreateObject(972, X, Y, Z+10, 0, 0, 0);
return 1;
}

- Grindz[Vendetta]
- Servera admins
- Posts: 597
- Joined: 18 Jan 2009, 12:19
- Location: Rīga
Re: /lift nesaprotāmība
Ok, bet kā lai uztaisa, ka viņš atrodas zem manis guļus?
- [AoD]Aleksis
- Nelabojams spameris
- Posts: 3891
- Joined: 25 May 2008, 14:05
- Location: Tepat.
Re: /lift nesaprotāmība
ieliec viņu ar mta guļus, kādā noteiktā vietā. Pēctam caur samp ar save nosaki augstuma atšķirību, bet X Y Z atstāj kā mainīgus. Tev tur vienkārši visas objekta rotācijas ir pa 0.
