Beztēma #1
Moderator: Moderatori
-
- Nelabojams spameris
- Posts: 3605
- Joined: 20 Feb 2008, 19:08
Re: Beztēma #1
Slēdzu naturāls offtopiks.Jogi wrote: P.S. ceru ka jannka neatnāks un nerakstīs te jau gaļimais offtopiks. slēdzu.
-
- Nelabojams spameris
- Posts: 3605
- Joined: 20 Feb 2008, 19:08
Re: Beztēma #1
Un es jau gandrīz aizslēdzu
Re: Beztēma #1
Tevi pašu derētu izslēgt.
-
- Nelabojams spameris
- Posts: 3605
- Joined: 20 Feb 2008, 19:08
Re: Beztēma #1
It sevišķi ja viņās ir bezjēgā lamāšanās offtopiks utt. vai ne ?
Re: Beztēma #1
Laiks saprast, ka tas nepalīdz.
- Hustler_Kuzis
- Rakstnieks
- Posts: 598
- Joined: 24 May 2008, 21:34
- Location: Tavs skapis
Re: Beztēma #1
Pret to ir 1 zales - Mr.Ban
Re: Beztēma #1
Faust ja ir noskaidrota lieta cilveekiem nav jeegas tur neko apspriest un lai tur nerastos viss galiigi offtopic vai kkaa taa tad jaasleedz ciet. nerunaaju par bezteemu
Re: Beztēma #1
Vai tad? Nevar būt. Paldies, ka nesi apgaismību manam prātam. :>
Tu laikam chista domā, ka es to nezinu...
Tu laikam chista domā, ka es to nezinu...
Re: Beztēma #1
Lai palielinātu apgrozījumu un piesaistītu jaunus pircējus lielveikalu tīkla Maxima mārketinga nodaļa nolēmusi radīt jaunu preču līniju ar zīmolu ?Urla Maxim?, nomainīt saukli, kā arī radīt vēl vienu reklāmas seju paralēli Centim Ūbelem ? urlu Maksimu.
Maximas mārketinga nodaļas pārstāvis: ?Mēs diemžēl ātrāk esam maz pievērsuši uzmanību tādai pircēju grupai kā urlas, protams, viņi pie mums iepērkas un ir iecienījuši pārsvarā preces ar optima līnija zīmolu (Plaši pazīstamais zīmols ?Optima līnija? un ?T market?? pārstāv dažādas ? gan pārtikas, gan nepārtikas preces, kurām ir ievērojami zemāka cena, kā citām ekvivalentām precēm). Tomēr mūsu jaunā stratēģija būs speciāli izstrādāta urlu piesaistīšanai. Būtībā jau mēs jaunu produktu līniju neradām, vienkārši mēs pieprasītākajām precēm urlu vidū (sēmuškām, šķiltavām, alum, ķilavām u.c.) radīsim jaunu zīmolu, lai palielinātu pārdošanas apjomu.?
Drīz tiks veidota arī reklāmas kampaņa. Maxima jau ir izsludinājusi kastingu jaunajai reklāmas sejai ? urlai Maximam. Savus cv urlas var sūtīt uz adresi: esgribubutjaunaamaximasreklaamassejaurlamaxims@maximasmarketinganodala.lv
Maximas mārketinga nodaļas pārstāvis: ?Mēs plānojam nomainīt arī mūsu saukli no ?Maxima ? par visu padomāts? uz ?Maxima ? ejam tusēt pie Maxima?
Pašreizējais Maxima galvenais efektologs Centis Ūbele par šo projektu izsakās atzinīgi: ?Būs jautri ? urlas Maxima ideja tiešām reāli palīdzēs celt efektivitāti Maximā. Pēc maniem aprēķiniem tas palīdzēs celt apgrozījumu no 12,8 līdz pat 33,4 procentiem atkarībā no veikala atrašanās vietas, gadalaika, vēja virziena, inflācijas tempa, IKP pieauguma tempa, alkohola līmeņa asinīs, RICI indeksa, migrācijas saldo, Planka konstantes un daudziem citiem faktoriem?
Maximas mārketinga nodaļas pārstāvis: ?Mēs diemžēl ātrāk esam maz pievērsuši uzmanību tādai pircēju grupai kā urlas, protams, viņi pie mums iepērkas un ir iecienījuši pārsvarā preces ar optima līnija zīmolu (Plaši pazīstamais zīmols ?Optima līnija? un ?T market?? pārstāv dažādas ? gan pārtikas, gan nepārtikas preces, kurām ir ievērojami zemāka cena, kā citām ekvivalentām precēm). Tomēr mūsu jaunā stratēģija būs speciāli izstrādāta urlu piesaistīšanai. Būtībā jau mēs jaunu produktu līniju neradām, vienkārši mēs pieprasītākajām precēm urlu vidū (sēmuškām, šķiltavām, alum, ķilavām u.c.) radīsim jaunu zīmolu, lai palielinātu pārdošanas apjomu.?
Drīz tiks veidota arī reklāmas kampaņa. Maxima jau ir izsludinājusi kastingu jaunajai reklāmas sejai ? urlai Maximam. Savus cv urlas var sūtīt uz adresi: esgribubutjaunaamaximasreklaamassejaurlamaxims@maximasmarketinganodala.lv
Maximas mārketinga nodaļas pārstāvis: ?Mēs plānojam nomainīt arī mūsu saukli no ?Maxima ? par visu padomāts? uz ?Maxima ? ejam tusēt pie Maxima?
Pašreizējais Maxima galvenais efektologs Centis Ūbele par šo projektu izsakās atzinīgi: ?Būs jautri ? urlas Maxima ideja tiešām reāli palīdzēs celt efektivitāti Maximā. Pēc maniem aprēķiniem tas palīdzēs celt apgrozījumu no 12,8 līdz pat 33,4 procentiem atkarībā no veikala atrašanās vietas, gadalaika, vēja virziena, inflācijas tempa, IKP pieauguma tempa, alkohola līmeņa asinīs, RICI indeksa, migrācijas saldo, Planka konstantes un daudziem citiem faktoriem?

-
- Nelabojams spameris
- Posts: 3605
- Joined: 20 Feb 2008, 19:08
Re: Beztēma #1
Šis labs. Maucam uz urla maxim.
Re: Beztēma #1
Faust ar to es gribeeju teikt ka viss ir apspriests un jannka sleedz pareizajaa momentaa teemu ciet lai tur nerastos galiigs offtopic.
-
- Censoņa
- Posts: 310
- Joined: 18 Apr 2008, 06:22
- Location: Mītava
Re: Beztēma #1
Moon ir NatioN, piedalījās iekš WST: Reversion, nejauc viņu ar mani.jogurts wrote:Zagts P.s. ja nemaldos šitas bija Harchas...
Tā kā sākās kkādasvideo likšanas,
video no Morbidxxx https://www.youtube.com/watch?v=7MwmgB3aVyo
un citi, no viena populāra veča
https://www.youtube.com/watch?v=guDYTNxzd8k
https://www.youtube.com/watch?v=5bvZl9DSaYs
https://www.youtube.com/watch?v=K4XGn-fBOjw