uzejot uz pikupa objekts kust''as
Moderator: Moderatori
uzejot uz pikupa objekts kust''as
vai ir iesp''ejams uztais''it t''a,ka uzejot uz k''ada pikupa atveras v''arti b''azei?



- [AoD]Aleksis
- Nelabojams spameris
- Posts: 3891
- Joined: 25 May 2008, 14:05
- Location: Tepat.
Re: uzejot uz pikupa objekts kust''as
Kāpēc gan nē?
http://wiki.sa-mp.com/wiki/PickupGuide
nu protams aizvēršanu laikam vajadzēs ar taimeri.
http://wiki.sa-mp.com/wiki/PickupGuide
Code: Select all
public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid)
{
if(pickupid == mypickup) // Check that the pickup ID of the pickup they picked up is mypickup
{
vārtu kods or smth.
}
// ja vēl kādi vārti:
else if (pickupid == (some other pickup))
{
cits vārtu kods.
}
return 1;
}

Re: uzejot uz pikupa objekts kust''as
Code: Select all
cits vārtu kods.



- [AoD]Aleksis
- Nelabojams spameris
- Posts: 3891
- Joined: 25 May 2008, 14:05
- Location: Tepat.
Re: uzejot uz pikupa objekts kust''as
tur vari likt kautvai kodu, kas aizver vārtus. Varētu taisīt tā, ka 1 pickups ir iekšā, 2. laukā. Un uzejot uz pickupa pārbauda, vai vārti ir ciet vai vaļā. Ja vaļā, tad aizver, ja ciet, tad atver.
