uzejot uz pikupa objekts kust''as

Ja kas neizprotams.

Moderator: Moderatori

Post Reply
User avatar
Disaster
Nelabojams spameris
Nelabojams spameris
Posts: 2194
Joined: 15 Sep 2008, 07:11
Location: Rēzekne

uzejot uz pikupa objekts kust''as

Post by Disaster »

vai ir iesp''ejams uztais''it t''a,ka uzejot uz k''ada pikupa atveras v''arti b''azei?
Image
:) Piedāvāju palīdzēt kādam serverim ar skriptošanu. :)
User avatar
[AoD]Aleksis
Nelabojams spameris
Nelabojams spameris
Posts: 3891
Joined: 25 May 2008, 14:05
Location: Tepat.

Re: uzejot uz pikupa objekts kust''as

Post by [AoD]Aleksis »

Kāpēc gan nē?
http://wiki.sa-mp.com/wiki/PickupGuide

Code: Select all

public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid)
{
    if(pickupid == mypickup) // Check that the pickup ID of the pickup they picked up is mypickup
    {
 vārtu kods or smth.
    }
    // ja vēl kādi vārti:
    else if (pickupid == (some other pickup))
    {
       cits vārtu kods.
    }
    return 1;
}
nu protams aizvēršanu laikam vajadzēs ar taimeri.
Image
User avatar
Disaster
Nelabojams spameris
Nelabojams spameris
Posts: 2194
Joined: 15 Sep 2008, 07:11
Location: Rēzekne

Re: uzejot uz pikupa objekts kust''as

Post by Disaster »

Code: Select all

cits vārtu kods.
shis jaaizstaaj ar atveertu vaartu kodu?
Image
:) Piedāvāju palīdzēt kādam serverim ar skriptošanu. :)
User avatar
[AoD]Aleksis
Nelabojams spameris
Nelabojams spameris
Posts: 3891
Joined: 25 May 2008, 14:05
Location: Tepat.

Re: uzejot uz pikupa objekts kust''as

Post by [AoD]Aleksis »

tur vari likt kautvai kodu, kas aizver vārtus. Varētu taisīt tā, ka 1 pickups ir iekšā, 2. laukā. Un uzejot uz pickupa pārbauda, vai vārti ir ciet vai vaļā. Ja vaļā, tad aizver, ja ciet, tad atver.
Image
Post Reply